عبدالحمید معافیان:ستاد روحانی آماده همکاری با همه گروه‌ها و تشکل‌ها است

خبر پارسی – رییس ستاد روحانی در استان فارس اعلام کرد: ستاد روحانی از فردا، ۹ اردیبهشت ماه در فارس فعالیت رسمی خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان فارس، «عبدالحمید معافیان» در نخستین نشست خبری این ستاد در فارس با اشاره به اینکه محمد علی نجفی، به نمایندگی از آقای روحانی در برنامه افتتاح ستاد استان فارس حضور خواهد داشت، گفت: با توجه به اینکه قرار بود برنانه انتخاباتی از هشتم اردیبهشت آغاز شود، ستاد روحانی بر اساس زمان‌بندی از پیش تعین شده فعالیتش را آعاز خواهد کرد.

*ستاد روحانی آماده همکاری با همه گروه‌ها و تشکل‌ها است

 معافیان با تاکید بر اینکه ستاد روحانی به هیچ عنوان به دنبال حذف هیچ گروه و جریان و یا فردی نیست، خاطر نشان کرد: از همه گروه‌ها، احزاب و تشکل‌هایی که همسو با دولت هستند دعوت به همکاری می‌کنیم.

*پایبندی به قانون و حمایت از ضوابط، رویکرد اصلی فعالیت ستاد روحانی است

وی با اشاره به اینکه ستاد هر یک از کاندیداها تلاش خواهند کرد مردم را به سمت نظرات دیدگاه‌ها و اهداف مطرح شده هدایت کنند، تخریب دیگر کاندیداها را امری نادریت خواند و گفت: شیوه ستاد آقای روحانی اثبات و تبیین برنامه‌ها و چارچوب‌های مورد پذیدش ایران خواهد بود.

معافیان تاکید کرد: به همه ستادهای شهرستان اعلام شده پایبندی به قانون و حمایت از ضوابط را سرلوحه فعالیت‌ها قرار دهند.

*ستاد روحانی به هیچ عنوان وارد مباحث انتخابات شوراهای شهر و روستا نخواهد شد

رییس ستاد روحانی در استان فارس بر این موضوع تاکید کرد که ستاد روحانی هیچ کرودی به مباحث انتخابات شوراهای شهر و روستا نخواهد داشت، بنابراین هر گونه فعالیت و یا اعلام لیستی با عنوان حمایت ستاد روحانی از کاندیداهای شوراها از سوی هر یک از ستادهای شهرستان‌ها غیر قانونی خواهد بود.

*ستادهای موازی در صورت همراهی با شورای راهبردی ستاد استان به فعالیت می‌پردازند

وی با اشاره به اینکه احزابی همچون اتحاد ملت ایران، ندای ایرانیان، سازمان عدالت و آزادی، اعتدال و توسعه، اراده ملت، توسعه و تدبیر و انجمن اسلامی معلمان برای تشکیل ستادهای انتخاباتی اعلام آمادگی کرده‌اند، خاطر نشان کرد: ازتشکیل این سنادهای موازی در صورت همراهی با شورای راهبردی ستاد استان استقبال می‌کنیم.

*اولویت نخست ستاد روحانی تاکید بر حضور گسترده در انتخابات است

معافیان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره حضور گسترده و مشارکت همه اقشار ، گروه‌ها، اقوام و… در انتخابات گفت: اولویت نخست ستاد روحانی تاکید بر حضور گسترده در انتخابات است

رییس ستاد روحانی در استان فارس صیانت از آرا مردم را به تاکید رهبری، خط قرمز دانست و گفت: صیانت از آرا مردم استراتژی نخست انتخاباتی خواهد بود.

*روحانی با روش اعتدال فرایند اصلاحات را پیش می‌برد

جمیله کریمی، سخنگوی ستاد روحانی در استان فارس نیز در این نشست خبری با بیان اینکه دولت روحانی توانست عقلانیت را در عرصه داخلی و خارجی حاکم کرده و حضور دوباره وی مسیر تدبیر و امید در جامعه را تداوم می‌بخشد.

کریمی در پاسخ به این سوال که آیا روحانی از اعتدالگرایی به سمت اصلاح‌طلبی گراییده است، تصریح کرد: آقای روحانی با روش اعتدال فرایند اصلاح‌طلبی را پیش می‌برد.

*جریان اصلاحات منافع ملی را اصلی‌ترین منافع خود قرار داده است

قاسم مرادی، معاون اجرایی ستاد انتخابات روحانی در استان فارس با اشاره به اینکه اصلاح طلبان با تجربیاتی که به دست آورده‌اند اجازه نخواهند داد افراطی‌گری بر کشور حاکم شود، تاکید کرد: تنها مطالبه اصلاح‌طلبان از دولت روحانی تامین منافع ملی است و هیچ یک از افراد فعال در این ستاد مطالبه و سهم خواهی ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.