طوفان زرد در بهترین شروع پاییزی… /فجر شمال و جنوب مرکز نمی شناسد همه جا گل می چیند!/کمی اطلاعات فوتبالی خود را بالا ببرید!

خبر پارسی – فرزاد صدری – فجر شهید سپاسی این روزها خارج از خانه و داخل خانه نمی شناسد میهمان باشد یا میزبان گل می زند گل هم نمی خورد! تیم دوست داشتنی علی اصغر کلانتری این روزها کبکش خروس می خواند و از جنو ب و شمال و پایتخت گل می چیند!
فجر در ماتم سرا ترین ماه سال شادی را به شهروندان شیرازی هدیه می دهد تا برای عزاداری شبانه انرژی دوچندانی داشته باشند! مردان زردپوش دیار گل و بلبل بهترین شروع پاییزی سال های اخیر شیراز را رقم زده اند و اگر حمایت های تربیت بدنی سپاه فجر فارس را بیشتر پشت سر خود ببینند و حاج رسول فلاح با دست پر به استقبال مردان بی ادعای شهید سپاسی  برود خیلی دور از تصور نیست که فجر را سال آینده در لیگ برتر ببینیم.
حضور در لیگ برتر یعنی رونق دوباره توریسم ورزشی.حضور در لیگ برتر یعنی خروج پایتخت فرهنگی از اتمسفر ساکن حاکم بر ورزش این شهر.حضور در لیگ برتر یعنی دیده شدن شیراز در پر بیننده ترین برنامه سیما.حضور در لیگ برتر یعنی فریاد رسای شهید در بالاترین سطح فوتبال ایران. حضور در لیگ برتر یعنی ادای دین دوباره به روح شهید سپاسی.حضور در لیگ برتر یعنی شنیدن لهجه شیرین شیرازی در نلویزیون.حضور در لیگ برتر یعنی زنده نگه داشتن حافظیه در شبکه برون مرزی.حضور در لیگ برتر یعنی ابلاغ پیام صلح و دوستی از جوار تخت جمشید.حضور در لیگ برتر یعنی ایجاد لابی برای تزریق بودجه به پروژه های ورزشی.حضور در لیگ برتر یعنی خروج تیم ریشه دار برق از سی سی بو! و حضور در لیگ برتر یعنی چانه زنی از بالا و ایجاد منافع جدید برای دیار گل و بلبل …
آقای پژوهش معاون محترم سیاسی و امنیتی استانداری فارس،آقای حقدل ریاست محترم شورای شهر شیراز و جناب پاک فطرت شهردار معزز شهر راز! اگر کمی و فقط کمی در این یادداشت کوتاه تامل کنید خواهید دانست فوتبال نه تنها یک ورزش بلکه یک تجارت پر سود است تجارتی که شهر گردشگری شیراز به آن نیاز دارد.به قول عادل فروسی پور لامصبا کمی اطلاعات فوتبالی خود را بالا ببرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.