شیراز پایتخت جوانان جهان اسلام و عکس هایی از حانیه حسین پور

خبر پارسی – کلید پایتختی جوانان جهان اسلام رسما به مسئولان استان فارس و شیراز تحویل داده شد.

به گزارش ایسنا منطقه فارس، عصر شنبه ۱۶ بهمن و با حضور وزیر اطلاعات، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، وزیر ورزش و جوانان، معاون وزیر امور خارجه، استاندار فارس، نماینده ولی فقیه در فارس، عضو مجلس خبرگان رهبری، مدیرکل ورزش و جوانان فارس و شهردار شیراز، رئیس مجمع جوانان سازمان کنفرانس اسلامی، پرچم پایتخت جوانان جهان اسلام در شیراز به اهتزاز درآمد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس عصر شنبه ۱۶ بهمن در مراسم افتتاحیه شیراز پایتخت جوانان جهان اسلام، گفت: جوانان امروز ایران، میراث‌داران تمدن و فرهنگ بزرگان دیروز این سرزمین هستند.

حیدرعلی کامیاب با اشاره به اهمیت کسب عنوان پایتختی جوانان جهان اسلام، خاطرنشان کرد: کسب این عنوان می‌تواند آغاز حرکتی نو در عرصه جوانان و فعالیت‌های آنان باشد.

کامیاب اعتقاد دارد که جوانان با تکیه بر توانمندی‌های خود می‌توانند در کنار جوانان سایر کشورهای جهان، رویدادهای بین‌المللی را در مسیر تعالی رقم بزنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس تصریح کرد: جوانان قادر خواهند بود با تکیه بر استعدادها و توانمندی‌های خود، در رویدادهای جهانی مسیر نوع‌دوستی، صلح‌طلبی و همدلی را برای جهانیان هموار کنند.

به گزارش ایسنا، مراسم افتتاحیه پایتختی جوانان جهان اسلام، با رژه پرچم‌های کشورهای اسلامی جهان، اجرای سرودی در خصوص توانمندی‌های شیراز و فارس و ایران و سخنرانی مسئولان همراه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.