شهردار شیراز خبر داد:افزایش زمان خدمت رسانی مترو به ۱۵ساعت

خبر پارسی – شهردار شیراز گفت: تا پایان سال بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال پروژه افتتاح و از خودروهای تازه خریداری شده شهرداری شیراز رونمایی می شود.
مهندس علیرضا پاک فطرت با اشاره به افتتاح پروژه های شهرداری شیراز به مناسبت دهه مبارک فجر، افزود: این پروژه ها با ۱۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح می شود.
وی با بیان اینکه این اعتبار شامل تملک و اجرای ۶۲پروژه فرهنگی، خدماتی و عمرانی بوده است، گفت: این پروژه ها صد در صد آماده افتتاح هستند و سعی می کنیم پروژه هایی که پیشرفت بالای هشتاد درصد دارند را نیز در مقاطع مختلف تا پایان سال به شهروندان تقدیم کنیم.
علیرضا پاک فطرت با بیان این که آغاز آیین افتتاح پروژه‌ها در ایستگاه مطهری چهارراه زرگری خواهد بود، ادامه داد: فاز یک کوهسار مهدی از کمربندی جوادیه تا بلوار آیت‌ا… محلاتی به طول سه کیلومتر، تقاطع غیرهمسطح آرین و پل بزرگ رودخانه ای نهر اعظم و راستگرد تقاطع شهدای جهاد از جمله موارد بارز این افتتاح‌ است.
شهردار شیراز اضافه کرد: همزمان با افتتاح ایستگاه شهید مطهری در چهارراه زرگری، در همان روز ساعت کار قطار شهری به ۱۵ساعت افزایش می‌یابد.
وی افزود: پایانه شهید محمدرضا طبائی‌زاده در محور شمال‌غرب و پروژه‌های متعددی مانند سرای محله، چهار مورد زمین چمن مصنوعی، بوستان محله‌ای، ۲۱پروژه زیرسازی و آسفالت، سکوی نماز، سرویس بهداشتی، پل عابر پیاده، تکمیل تقاطع شهیدان فرصتیان و پروژه‌های نرم‌افزاری ترافیکی در فهرست پروژه‌های این روز قرار دارند.
علیرضا پاک‌فطرت تصریح کرد: با توجه به وجود تعداد زیادی پروژه قابل‌افتتاح که بیش از ۸۰درصد پیشرفت دارند تا پایان سال سه مرتبه دیگر پروژه افتتاح می‌کنیم که مرحله دوم در مناطق دو، ۹ و هشت و مرحله بعد با ۳۰پروژه در مناطق سه، هفت و پنج خواهد بود و تقاطع شهدای سعدی(هفت تن_دلگشا)، رونمایی از ماشین‌آلات خدمات شهری، روشنایی کمربندی، افتتاح دو ایستگاه جدید آتش‌نشانی و موارد دیگری در فهرست مرحله سوم قرار دارند که به تناوب افتتاح و رونمایی خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.