شهردار شیراز خبر داد؛ افتتاح دو فرهنگسرا در هفته دولت

خبرپارسی – شهردار شیراز اعلام کرد: در هفته دولت فرهنگسرای حکمت در شهرک گلستان و فرهنگسرای فرزانگان در منطقه میانرود را افتتاح می کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، حیدر اسکندرپور در بازدید از فرهنگسرای حکمت در شهرک گلستان با بیان اینکه در غرب شیراز با کمبود فضاهای فرهنگی و ورزشی روبرو هستیم، گفت: در راستای بهبود سرانه ورزشی و فرهنگی شهرک های غرب شیراز، در هفته دولت فرهنگسرای حکمت با مساحتی بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ متر مربع را با کاربری فرهنگی، ورزشی و تجاری افتتاح می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در غرب شیراز در زمینه فضای ورزشی کمبود داریم، اضافه کرد: از شهرداری منطقه ۱۰ می خواهم که زمین های با کاربری ورزشی را شناسایی کند تا با همکاری و هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان آن را به فضاهای ورزشی تبدیل کنیم.

اسکندرپور جنوب شیراز را نیز نیازمند افزایش سرانه فرهنگی دانست و افزود: در راستای بهبود سرانه فرهنگی منطقه میانرود و بلوار طلاییه، فرهنگسرای فرزانگان را با مساحتی بالغ بر چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع شامل سالن سینما، گالری هنری، سالن ورزشی و فضای فرهنگی در هفته افتتاح می کنیم.

شهردار شیراز در بازدید از روند پروژه بدنه سازی زیرگذر گلستان گفت: اجرای بدنه سازی زیرگذر گلستان باید با هماهنگی پلیس راهور، بستن زیرگذر و در ساعات مقرر انجام شود که با هماهنگی های بیشتر و برنامه ریزی انجام شده درصدد هستیم عملیات اجرایی آن را سرعت بخشیم.

اسکندرپور اضافه کرد: در پروژه زیرگذر گلستان باید ۱۲ کیلومتر جدول گذاری و دو هزار و ۲۰۰ متر به مساحت ۲۸ هزار متر مربع بدنه سازی انجام می شود.

وی ضمن بازدید از پروژه چپگرد صدرا بر لزوم سرعت بخشی در تکمیل آن تایید کرد و گفت: پیمانکار این پروژه به علت کندی در روند اجرای پروژه کنار گذاشته شد و این پروژه برای تکمیل به سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز واگذار شد.

شهردار شیراز با بیان اینکه هم اکنون ستون های پروژه چپگرد صدرا اجرا و تاسیسات شهری آن نیز جابجا شده است، اضافه کرد: با اقدامات انجام شده اجرای این پروژه سرعت بیشتری خواهد گرفت.

حیدر اسکندرپور در بازدید از برخی پروژه های غرب شیراز عنوان کرد: از شهروندان ساکن شهرک گلستان و ساکنین شهر صدرا به علت محدودیت هایی که اجرای این پروژه برای آنها ایجاد کرده است عذرخواهی می کنم و اعلام می کنم شهرداری با تمام توان این پروژه را هر چه سریعتر تکمیل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.