شهرداری انجام پروژه های شاخص را در دستور کار قرار دهد

خبرپارسی – استاندار فارس بر لزوم طراحی و اجرای پروژه های شاخص در شهر شیراز تاکید کرد و افزود: به نتیجه رسیدن طرح محور عرفان و ساماندهی رودخانه خشک، نمونه هایی از اینگونه پروژه های شاخص و قابل آدرس دهی است که می تواند در تاریخ شهر شیراز ماندگار شود.

عنایت اله رحیمی در دیدار با شهردار شیراز و مدیران مجموعه شهرداری شیراز با اشاره به نگاه حمایتی خود نسبت به شهرداری ها به ویژه شهرداری شیراز، افزود: استان فارس ۱۱۰ شهر دارد که همه آنها به حمایت سیستم حاکمیتی نیاز دارند.
وی با بیان اینکه نگاه مدیریت ارشد استان به آینده است و ورق زدن گذشته جایگاهی ندارد، عنوان کرد: با توجه به اینکه ۵۰درصد جمعیت استان فارس در شیراز زندگی می کنند در مدیریت شهری این کلانشهر باید با تئوری و نظر وارد عمل شویم و اقدامات موثری انجام دهیم که نتایج آن برای مردم ملموس باشد.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه هماهنگی و انسجام کلید توسعه استان و ساختن آینده ای روشن است، اظهار کرد: مدیریت ارشد استان همکاری و همراهی لازم را با شهرداری شیراز خواهد داشت چرا که بر طرف کردن نیازهای این مجموعه به معنای تسهیل در خدمت رسانی به قشر عظیمی از شهروندان در استان فارس است.
رحیمی با بیان اینکه توفیق شهرداری شیراز به عنوان بخشی از بدنه مدیریتی استان در انجام وظایف و خدمات رسانی به منزله موفقیت مدیریت ارشد استان تلقی می شود، بر دو سویه بودن همراهی و تعامل تاکید کرد.
وی با اشاره به فعالیت های انجام شده در شهرداری شیراز این اقدامات را موثر ارزیابی و خاطرنشان کرد: با توجه به رویکرد شورای شهر شیراز اقدامات مناسبی به ویژه در حوزه فرهنگ سازی انجام شده است که امیدواریم بیش از پیش ادامه یابد.
نماینده عالی دولت در استان فارس بر لزوم طراحی و اجرای پروژه های شاخص در شهر شیراز تاکید کرد و افزود: به نتیجه رسیدن طرح محور عرفان و ساماندهی رودخانه خشک، نمونه هایی از اینگونه پروژه های شاخص و قابل آدرس دهی است که می تواند در تاریخ شهر شیراز ماندگار شود.
استاندار فارس همچنین با اشاره به اهمیت بافت تاریخی فرهنگی در شیراز، یادآور شد: اقدامات موثر در  این بافت ارزشمند می تواند علاوه بر ایجاد زمینه رونق اقتصادی در شهر، سبب پایداری مولفه های مختلف فیزیکی، فرهنگی،اجتماعی و… خواهد شد.
رحیمی با بیان اینکه بیکاری قشر تحصیلکرده و جوان از معضلات و دغدغه های اصلی حال حاضر در جامعه است، افزود: بافت تاریخی شیراز ظرفیت ایجاد بنگاه های مبتنی بر اقتصاد خلاق را دارد و می تواند بخشی از دغدغه اشتغال را ضمن دستیابی به هدف احیا زندگی در بافت محقق کند.
وی با اشاره به شرایط سخت کنونی و مشکلات ایجاد شده در حوزه های اقتصادی همچون ارز ، تاکید کرد: هنر مدیریت در شرایط سخت نمایان می شود بنابراین سختی ها را باید بپذیریم و برای برون رفت از آنها برنامه ریزی کنیم.
استاندار فارس از مدیران شهرداری شیراز خواست با پرهیز از حواشی و پرداختن به موضوعات اصلی به سوی ساختن آینده ای بهتر برای شیراز گام بردارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.