شنبه اختتامیه جشنواره مطبوعات/ سهم فارس از برگزیده ها چیست؟

خبر پارسی – مراسم اختتامیه جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی شنبه ۱۷ اسفند ساعت ۹٫۳۰ صبح در تالار وحدت برگزار می‌شود.

به گزارش ستاد اطلاع رسانی بیستمین جشنواره، در آیین اختتامیه بیستمین جشنواره مطبوعات که با حضور مقامات کشوری، چهره‌های فرهنگی، استادان ارتباطات و روزنامه‌نگاران برگزار می‌شود، قرار است از  ۳۵ نفر از روزنامه‌نگاران کشور به عنوان برندگان این دوره از جشنواره تقدیر شود.

همچنین در این جشنواره در چهار بخش ویژه از چهره‌های مطبوعاتی تجلیل خواهد شد. تجلیل از خانواده یک شهید خبرنگار به انتخاب انجمن نویسندگان و روزنامه‏نگاران دفاع مقدس، تجلیل از نماد پاکیزه‌نویسی به انتخاب فرهنگستان زبان و ادب فارسی، تجلیل از پیشکسوت مطبوعات به  انتخاب کمیته پیشکسوتان و همچنین نکوداشت یکی از چهره‌های برجسته مطبوعاتی از جمله برنامه های آیین اختتامیه خواهد بود.

در حاشیه این مراسم دو نمایشگاه با موضوع ۶۰ عکس از انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و نمایشگاه گرافیک اطلاع‌رسان (اینفو گرافیک)، در تالار وحدت برگزار می‌شود.

براساس اعلام سایت رسمی جشنواره خبرگزاری فارس با ۱۸۸، خبرگزاری مهر با ۱۵۱ و روزنامه خبر جنوب با ۱۴۴ ، خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با ۱۳۷ نفر و روزنامه همشهری با ۱۲۲نفر بیشترین شرکت کننده ها را داشته اند.

طبق همین اعلام ۴۵۵۲ نفر از اهالی رسانه ۳۱ استان کشور آثار خود را به جشنواره ارسال داشتند که استان های تهران با مشارکت ۱۸۳۳نفر و ارسال ۳۹۷۱ اثر، خراسان رضوی با مشارکت ۳۴۸ نفر و ارسال ۹۰۵ اثر و اصفهان با مشارکت ۲۵۵ نفر و ارسال ۵۹۳ اثر وفارس با ۵۶۱ اثر و ۲۳۲ نفر  بیشترین میزان مشارکت و بالاترین تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره را به خود اختصاص دادند.

آمار شرکت کنندگان استان فارس از حیث «کمیت» این امیدواری را به دنبال را دارد که از منظر کیفیت هم آثار ارائه شده توانسته باشند نظر داوران را جلب و گوی سبقت را از رقبا بربایند. بر اساس شنیده ها برای برگزیدگان، کارت دعوت جهت حضور در مراسم ارسال گردیده و اینکه آیا از فارس هم کسی در بین برگزیدگان وجود داشته یا خیر را بی خبریم و در انتظار شنبه می نشینیم.

امیدواریم در بین برگزیدگان هم فارس رتبه چشمگیری داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.