شریعت زاده خبر داد؛ تجلیل از ۱۵۰ نخبه ورزشی فارس

خبرپارسی – سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون ووشوی کشور عصرسه شنبه ۱۵ اسفند در یک نشست خبری از برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان ورزش فارس در شیراز خبر داد .

میلاد شریعت زاده که خود دارنده مدال طلای آسیا در سال ۲۰۱۵ در رشته ووشو است، مهمترین هدف خود را از برگزاری این مراسم در شیراز، ایجاد انگیزه در شرکت های صنعتی و تولیدی و افراد متمکن برای حمایت از ورزش عنوان کرد .

شریعت زاده گفت: در وضعیت کنونی بخش خصوصی باید به کمک ورزش بشتابد زیرا دولت به دلیل تنگناهای پیش رو نمی تواند در تمام حوزه های ورزش تامین هزینه کند .

او تعداد تجلیل شوندگان این مراسم را ۱۵۰ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۹۰ نفر را قهرمانان شیرازی تشکیل می دهند و مابقی از سراسر استان دعوت شده اند .

شریعت زاده با بیان اینکه همه این قهرمانان از رشته های کشتی، جودو، ورزش های رزمی و قهرمانان پارالمپیک هستند، افزود: تعدادی از اعضای تیم ملی این رشته ها هم از استان های تهران، مازندران و اصفهان برای شرکت در این مراسم دعوت شده اند .

این قهرمان سابق آسیا، رئیس فدراسیون ووشو، یکی از معاونان وزارت ورزش و جوانان و مسئولان ارشد استان فارس را از جمله مدعووین برنامه تجلیل از قهرمانان معرفی کرد .

سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون ووشوی کشور، همه تجلیل شوندگان را قهرمانان طلایی که در دهه اخیر در مسابقات آسیایی، جهانی و الپیک مدال آورده اند معرفی کرد و گفت: به دلیل کثرت قهرمانان ممکن است برخی در لیست ما نباشند زیرا امکانات ما محدود است .

او شرکت “فلوریست” که یکی از تولید کنندگان معتبر دمنوش در استان فارس است را به عنوان اسپانسر برنامه معرفی کرد و تاکید داشت: اگر این شرکت ورود نمی کرد به تنهایی از پس برگزاری بر نمی آمد .

در پایان امیر شفیعیان مدیر شرکت فلوریست با اظهار امیدواری از اینکه افراد بیشتری در بخش خصوصی به جوزه ورزش ورود کنند، گفت: ما در این برنامه کمتر به دنبال منافع خود هستیم و بیشتر تلاش داریم که شرکت ها و تولیدکنندگان دیگر را ترغیب کنیم بخشی از درآمد خود را صرف جمایت از ورزشکاران و قهرمانان کنند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.