سونامی سرباز گیت/ آبی ها هم پوتین می پوشند؟

خبرپارسی-آرشیو خبرپارسی نشان می دهد ما اولین رسانه ای بودیم که ماجرای معافیت های مورد دار فوتبالیست ها را منتشر کردیم.یک روز پس از این انتشار بود که ابتدا خبرگزاری فارس و سپس همه روزنامه ها و رسانه ها وارد این ماجرا شدند و داستان سرباز گیت فاز تازه ای یافت.

اگر چه در ابتدا عنوان شده بود که افرادی که کارت معافیت شان باطل شده نمی توانند در تیم های نظامی هم عضو شوند ولی در ادامه این موضوع منتفی شد و حالا تعدادی از این بازیکنان روانه فجرسپاسی و برخی نیز در آستانه پیوستن به نیروی زمینی هستند.روزی که علی دایی سردمدار مبارزه با این جریان شد هیچکس تصور این همه معافیت مورد دار را نداشت.آن روزها باشگاه فولاد خوزستان بیانیه صادر کرد و همه چیز را منکر شد، بختیار رحمانی قرار بود به محض درخواست از سوی مسئولین، مدارکش را بکوبد روی میز و یا با طعنه می گفت : پرسپولیسی ها جام می خواهند به خودمان بگویند.علی حمودی خبر از شکایت از علی دایی داده بود اما حالا از آن همه هوار و فریاد، کارت باطل شده ای برجای مانده که باعث تاسف است.

اعتراض مس کرمان و نساجی!

مدیرعامل مس کرمان و نساجی کرمان در قبال انتقال این نفرات به این دو تیم جبهه گیری رسانه ای کرده اند.نژاد زمانی در این رابطه اعلام کرد: همه از روز اول می‌دانستند که تیم مس مدعی جدی صعود از گروه خود به لیگ برتر است و حالا رخ دادن این اتفاقات به صورت سلسله مراتبی این شبهه را ایجاد می‌کند که تیم مس را به نفع تیم‌های نظامی رقیب در گروه خود ضعیف می‌کنند تا از صعود این تیم جلوگیری کنند! من فکر می‌کنم این دور از شان نهادهای نظامی و حوزه نظام وظیفه باشد که با این اقدامات برای مردم کرمان و ایران شبهه درست کند و در این زمینه لازم است که فدراسیون فوتبال هم به سرعت دخالت کند و با تصمیم‌گیری درست اصلا اجازه ندهد که شبهات در این باره افزایش پیدا کند. اینکه در آستانه بازی‌ها چهار بازیکن ما را به شکلی عجیب از ما بگیرند و آن‌ها را به تیم‌های رقیب ما بفرستند اصلا موضوعی نیست که به سادگی از کنار آن عبور شود و قطعا باشگاه مس اصلا اجازه نمی‌دهد که به همین راحتی و با تصمیماتی عجیب در خارج از زمین و خارج از کرمان، مس را تضعیف کنند و برای سرنوشت صعود آن اخلال به وجود بیاورند. ما به این مسئله شدیدا معترضیم و خواهان رفع شبهات جدی از آن هستیم. طرح بررسی کارت پایان خدمت بازیکنان فوتبال قرار بود عدالت را بین جوانان ایرانی حاکم کند نه اینکه راهی باز کند برای اجحاف و بی‌عدالتی در حق تیمی مثل مس کرمان و هواداران آن و مردم استان کرمان.

واکنش غیر رسمی فجری ها!

فجری ها اگر چه تمایلی به پاسخگویی ندارند اما یکی از مسئولین این تیم با اصرار بر اینکه نامش فاش نشود گفت:متاسفم که آقایان حالا یادشان آمده دم از عدالت بزنند.الان در این فهرستی که در رسانه ها منتشر شده نام هایی مثل شجاع خلیل زاده ، احمد حسن زاده، علی حمودی و …هم وجود دارد.نفراتی که باید سالها قبل به خدمت می رفتند اما با همین کارت های مورد دار در مس کرمان توپ زدند و این تیم را حتی تا آسیا هم بالا بردند.این بازیکنان روزهای اوج شان را برای آقایان توپ زده اند و حالا مدعی هم هستند.آن روزهایی که مس با هزینه های میلیاردی از جیب بیت المال بازیکنان را جذب می کرد و تیم های نظامی بخصوص فجر ، سازندگی را پیشه کرده بودند آقایان یادشان نبود باید عدالت وجود داشته باشد؟ یادتان رفته نفرات دست پرورده فجر مثل رجب زاده و مهدی رحمتی را پول های هنگفت به خدمت گرفتید؟ آن روزها عدالت لازم نبود؟آقای درود گر اگر الان هم در ملوان بود و قرار بود بازیکن سرباز به خدمت بگیرند باز همین حرفها را می زد؟ چیزی که محرز است این نفرات باید به خدمت بروند. در این باره سازمان نظام وظیفه تصمیم گرفته و کارت ها باطل شده اند.پس بازیکنی که کارت معافیت و پایان خدمت ندارد در اختیار تربیت بدنی نیروهای مسلح است. نکند نیروهای مسلح برای تعیین یگان خدمتی نفراتش باید با آقایان مشورت کند؟آنها تخلف کرده اند و به تخلف شان در جای دیگری رسیدگی می شود ولی نمی توان کسی را بدون حکم قضایی از فوتبال بازی کردن که یک حق اجتماعی است محروم کنند.

لیستی که فعلا منتشر نمی شود!

به گزارش خبر پارسی فجر سپاسی بازیکنانی مانند پورخسروانی، شهداد نژاد، سینا عشوری و فرهاد سالاری را از لیست سربازها به خدمت گرفته و نقل و انتقالات لیگ دسته اول دوم مهر ماه ( فردا ) خاتمه می یابد. گفته می شود پس از آن، لیست نفرات جدید منتشر خواهد شد و البته تاریخ اعزام برخی از  آنها در آذرماه خواهد بود تا بتوانند تا نیم فصل تیم خود را همراهی کنند. بعد از آن و در نیم فصل این بازیکنان روانه تیم های نظامی می شوند. در فهرست جدید بر اساس شنیده ها نام های جالبی وجود دارد. حسین ماهینی، میثم بائو، احمد حسن زاده، محسن بنگر، امید عالشاه، علی حمودی، شجاع خلیل زاده ، مهرداد پولادی، امید ابراهیمی و حنیف عمران زاده بازیکنانی هستند که نامشان در فهرست جدید به چشم می خورد.در مورد عمران زاده که سابقه بازی در پاس تهران، ملوان و پاس همدان را دارد گفته می شود که او قبل از عضویت در این تیم های نظامی معافیت گرفته بود!در این بین معافیت ماهینی و حمودی قطعا باطل شده است.

بازداشتی ها!

شعبه دوم سازمان قضایی نیروهای مسلح اهواز ، اولین مرجعی بود که درباره کارت های معافیت فوتبالیست ها تشکیل پرونده داد. کسانی که کارت هایشات را از اهواز گرفته بودند به این سازمان احضار شده اند و سه بازیکن به نام های آرش افشین، مشایی زاده و میثم کریمی هم در این رابطه بازداشت شده اند!

به نظر می رسد هر چه جلوتر می رویم عمق ماجرا بیشتر می شود و البته عزم مسئولان در رابطه با برخورد جدی با این ماجرا هم جدی تر می شود.این عزم ستودنی است.

2 دیدگاه برای “سونامی سرباز گیت/ آبی ها هم پوتین می پوشند؟

  1. چرا دروغ میگی. همون روز یکه تو این خبر رو منتشر کردی، روز قبلش یک سایت ورزشی به این مساله اشاره کرده بود.
    عجب موجودی بودی تو ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.