سلبریتی های “امید”وار

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2016-02-26 09:58:20Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

خبر پارسی – نفوذ در بین لایه های اجتماع به عنوان یک اهرم قوی در جهت رسیدن به بستر اولیه همراهی با مردم و مردمسالاری شناخته می شود.
این قاعده در انتخابات اخیر از سوی اصلاح طلبان و اعتدال گرایان به خوبی رعایت شد. نگاهی به حامیان لیست امید نکات جالبی را نشان می دهد. جایی که هنرمندان مطرحی چون پرویز پرستویی و رویگری و. … .دیگران نه در قالب اظهار نظر در رسانه ملی که در شبکه های اجتماعی همراهی خود را با این لیست اعلام کردند و جناح خلع سلاح شده رقیب تنها دلخوش به صدای حامد زمانی بود.
می گویند:وقتی شهردار تهران برای واگذاری ورزشگاه هایی به دو تیم مطرح پایتخت اعضای آن دو تیم را به برج میلاد دعوت کرد تنها خروجی لنز دوربین عکاسان،خمیازه  ستاره ها بود که عادت به سحر خیزی نداشتند اما صبح ۷ اسفند و ساعت ۸ و ۲۰ صبح تصاویری در شبکه های اجتماعی و سایت های خبری دست به دست چرخید و دیده شد که نشان از سحر خیزی برخی سلبریتی ها و ستاره های فوتبال داشت.
مهدی طارمی و احمد نوراللهی این بار با لبخند و بی خمیازه رای خود را در اولین دقایق رای گیری به صندوق انداختند. نوراللهی در تمرین صبح تیمش و در پاسخ به سئوال دوستانش که پرسیده بودند به چه کسی رای دادی گفته بود “از لیست تیم ملی امید جاماندم اما از لیست امید نه!”
طارمی پای صندوق هم هوشیار بود. مثل درون زمین. او که راست دست و راست پا  است  تعمدا انگشت دست چپش را جوهری کرده و به دوربین ها نشان داد تا به گفته خودش اعلام کند که به راستی ها کاری نداشته و لیست امید را روی کاغذ رای آورده است.
نفوذ در بین لایه های مختلف اجتماع یعنی همین و لیست امید این پشتوانه بزرگ را به همراه داشت و شکست سنگین رقیب را رقم زد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.