سرپرست مناطق جنوب و جنوب غرب موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع): مشارکت در محفل های قرآنی وظیفه همگانی است/شعار ما اقتصاد همراه با معنویت است

خبر پارسی: «محمد راستی» سرپرست مناطق جنوب و جنوب غرب موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) حامی برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در شیراز در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با برگزاری مسابقات قرآن، عطر دل انگیز قرآن کریم فضای سراسر فارس را پرکرده و تمام جان های مشتاق در معرض تابش انوار قرآن و برکات کلام الهی قرار گرفته اند و شیراز آذین بندی شد که نشان دهنده مودت مردم این دیار به قرآن کریم است.

mohammad rasti

وی با بیان این که افتخار ملت ایران حرکت در پرتو قرآن کریم است، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه قرآن کریم، این کلام الهی به متن اجتماع آمده و احکام نورانی آن بر زندگی اجتماعی ما حاکم شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه هر کار خدماتی و اقتصادی باید با فرهنگ و معنویت همراه باشد، اضافه کرد: قرآن باید اولویت زندگی همگان باشد و احتیاج به برنامه، سرمایه و کار داریم و تنها یک راه باید پیش روی ما باشد و آن نیز راه قرآن است.

وی همچنین با اشاره به علاقمندی خاص دکتر میرعلی ریاست هیات مدیره و مدیرعامل محترم این موسسه از حرکات معنوی و خصوصا قرآن کریم اذعان کرد: افتخار میزبانی رقابت‌های سراسری قرآن به‌واسطه همدلی و اتحاد می‌تواند زمینه‌ساز تبدیل فارس به قطب قرآنی کشور باشد و این موسسه نیز که شعار کلیدی خود را اقتصاد همراه با معنویت تعریف کرده است در این راستا خود را موظف به همراهی با مجموعه مدیریتی و ستاد عالی مسابقات دانست و با کمال میل از حضور در این عرصه استقبال کرده است.

سرپرست مناطق جنوب و جنوب غرب موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) با برشمردن پتانسیلهای استان فارس در زمینه های مختلف، اظهار امیدواری کرد با مشارکت بخش خصوصی و موسسات مالی بتوان در راستای تحقق شعار حماسه اقتصادی گام برداشت.

محمد راستی در پایان از همه تولیدکنندگان و سرمایه گذاران و صنعتگران برای مشارکت در پروژه های اقتصادی و اشتغالزا در استان دعوت کرد از ظرفیت موسسات مالی و اعتباری استفاده نموده، تا با تدبیر به رونق عرصه اقتصادی کمک کنند.

لازم به ذکر است موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) که با نام مبارک حضرت ثامن الحجج(ع) مزین شده است در سال ۱۳۸۰ با مدیرعاملی دکتر سید ابوالفضل میرعلی تاسیس شد و هم اکنون با بیش از ۵۰۰ شعبه در سراسر کشور مشغول ارائه خدمات پولی و بانکی به هموطنان است.

sakhteman samen

 سرپرستی مناطق جنوب و جنوب غرب کشور نیز از سال ۱۳۸۸ تا کنون توانسته است با تاسیس و راه اندازی بیش از ۸۰ شعبه در استان های فارس، بوشهر، خوزستان، هرمزگان و کهگیلویه و بویر احمد در مدتی اندک گام هایی بزرگ در ارائه خدمات مالی بر دارد.

سرمایه گذاری این موسسه در کارخانه های تولیدی نشان از رویکرد تولید محور و حضور در اقتصاد مشارکتی داشته که استفاده از نیروهای ارزشی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران از اولویت های نیروی انسانی آن به شمار می رود.

Final Samen333333333

3 دیدگاه برای “سرپرست مناطق جنوب و جنوب غرب موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع): مشارکت در محفل های قرآنی وظیفه همگانی است/شعار ما اقتصاد همراه با معنویت است

  1. با عرض سلام و خسته نباشید به مسئولین محترم موسسه ثامن الحجج :
    اینجانب مهدی قارزی فرزند محمد متولد 1367 پدرم فرهنگی بازنشسته و مادرم خانه دار و من بنده حقیر به مدت دوسال است که بیکار و دنبال کار خوب می گردم از شما خواهشمند است من بنده حقیر را بپذیرید؟
    با تشکر
    مهدی قارزی از شهرستان دیار سبزوار
    ایمیلم : gharzi.mehdi@gmail.com

  2. با سلام اینجانب با 7 سال تجربه بانکی در سمت تحصیلداری بانک سپه خواهان همکاری با موسسه شما میباشم.با مدرک لیسانس مدیریت.امیدوارم تجربه اینجانب برای موسسه شما مفید باشد.09308414496

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.