سخنگوی شورای شیراز: رویکرد بودجه سال ٩٨ فرهنگی، اجتماعی و انسان محوری است

خبرپارسی – سخنگوی شورای شهر شیراز رویکرد بودجه سال ٩٨ را فرهنگی، اجتماعی و انسان محوری اعلام کرد و گفت: همه پروژه‌های عمرانی شهرداری شیراز دارای پیوست فرهنگی و همراه با مهندسی ارزش خواهد بود .

نواب قائدی بعدازظهر سه‌شنبه ٢١ اسفند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بودجه سال ٩٨ شهرداری شیراز با رقم سه هزار و ٢٢٨ میلیارد تومان بسته شد، عنوان کرد: ٩٣٢ میلیارد تومان از این بودجه به بخش هزینه‌های جاری و مابقی در بخش عمرانی هزینه خواهد شد .

وی افزود: میزان افزایش هزینه‌های جاری شهرداری در سال آینده ١٨.٨ درصد است و اعتبارات بخش عمرانی کاهش ۵ درصدی را نشان می‌دهد .

سخنگوی شورای شهر شیراز با بیان اینکه در بودجه شهرداری نخستین برش برنامه پنج ساله سوم این کلانشهر براساس شاخص‌های تعریف شده، لحاظ شده، گفت: ٢۶۶ پروژه در حوزه عمرانی تعریف شده که مطالعات تراموا، احیای میدان توپخانه با طراحی و تملک مجموعه زندیه و بازنگری در طراحی محور عرفان از جمله پروژه‌های شاخص پیشنهادی شورای در بودجه است .

قائدی رویکرد بودجه سال ٩٨ را فرهنگی، اجتماعی و انسان محوری اعلام کرد و گفت: همه پروژه‌های عمرانی شهرداری شیراز دارای پیوست فرهنگی و همراه با مهندسی ارزش خواهد بود .

وی با تاکید بر اینکه هیچ پروژه عمرانی شهرداری تعطیل نخواهد شد، یادآور شد: تنها پروژه عمرانی تقاطع قصردشت از دستور کار خارج شده و تملک باغ مینو و مجموعه شهر و روستا از تکالیف شهرداری در قالب بودجه ٩٨ دیده شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.