سازنده بیمارستان خیریه یا جراح مغز؟/این رسم هواداری نیست آقای دولابی!

خبر پارسی – حرف من را گوش ندادند.از من فقط انتظار کمک مالی دارند”. این بخشی از نوشته های حسین هدایتی دولابی در اینستاگرام و در یک کامنت و پاسخ به تعدادی هوادار در مورد چرایی عدم جذب رامین رضاییان است.

حسین هدایتی دولابی.او رویه اش تغییر نمی کند.به اسم، خود را هوادار می داند اما رفتارهایش به ارباب ها شباهت دارد.او می نویسد “پول جذب گولج را من داده ام و پول فسخش را هم می دهم”. می نویسد “پول فسخ رضاییان با ریزه اسپور را من داده ام” و کسی هم نمی پرسد چرا اینقدر منت پرداخت ها را بر سر هواداران می گذارد در حالی که حالا نام شرکتش هم روی البسه پرسپولیس نقش بسته و اسپانسر است نه هوادار محض.

کسی نمی پرسد رامین رضاییان را باشگاه ترکیه ای به این دلیل جذب کرده بود که آنها یک میلیون یورو برای جذب طارمی اختصاص داده بودند و واسطه ها به این بهانه که طارمی عاطفی است و تنها در ترکیه زندگی نخواهد کرد تیم ترکی را مجاب کردند با یک میلیون و یکصد هزار یورو که هفتصدتای آن به طارمی و چهارصدتا به رامین برسد بجای یک ایرانی دو ملی پوش ایرانی را بخدمت بگیرند و وقتی طارمی برگشت، نماندن رامین هم قطعی بود و خود او هم در اینستاگرامش نوشت سرمربی ریزه اسپور گفته تو و طارمی را با هم می خواستم و آنجا با وجود گلزنی مقابل حریف تدارکاتی آلمانی باز هم به من بازی نمی رسید پس در این حالت چه پولی بابت فسخ پرداخت شده و به کدام حساب بانکی باشگاه ریزه اسپور واریز شده است؟ فیفا روی پول های پنهانی و بی ضابطه حساسیت دارد و لطفا همین مورد را شفاف سازی کنید که به کدام حساب پول واریز شده است؟

کسی نمی پرسد وقتی برانکو موکدا روی عدم جذب رامین اصرار داشته و دارد چرا باید هدایتی پول فسخ او را بپردازد؟بازیکنی که مشخص نبوده به پرسپولیس می آید با کدام هماهنگی با باشگاه و برانکو این پول پرداخت شده ولابد قرار است در حساب اسپانسری جناب دولابی هم ثبت شود.برانکو به همان دلیلی رامین را نخواسته که روزی علی دایی کریم انصاری فرد را نخواست یا کیروش رحمتی را.به دایی و کیروش هم می توانستید اینگونه فشار وارد کنید آقای دولابی؟

هدایتی تغییر نمی کند چون او همانی است که روزی اعلام کرد تا مصطفوی مدیرعامل است به پرسپولیس کمک نمی کند یادر استیل آذین با دخالت در کار مدیرعامل (آجورلو) و حمایت از علی کریمی (چه حق با او بود یا خیر) بساط سقوط و اختلاف را فراهم آورد.

حالا هم می گوید فقط هوادار عاشق هستم (که نیست و اسپانسر است) اماتوقع دارد در ازای پولی که پرداخت می کند باید حرفش در مورد مسائل فنیرا گوش کنند و در مورد جذب بازیکن بجای برانکو نظر بدهد.

او همانی است که در بحبوحه واگذاری سهام سرخابی ها و وقتی طارمی قصد واگذاری ماشینش به محرمی را داشت با اصرار طارمی را به منزلش برد تا این واگذاری در خانه او انجام شود و بار تبلیغاتی برایش داشته باشد و بعد فریادمیزد من به طارمی چک سه برابری داده ام بی آنکه کسی بپرسد مگر طارمی روز اول با درخواست تو اقدام به بخشش ماشینش کرده بود ؟آیا آنجا قصد مانور و استفاده از محبوبیت طارمی و محرمی در بحث خرید سهام را نداشتید؟

نه جناب دولابی!تو هوادار نیستی.این رسم غلطی است که اگر فرد خیری بیمارستان خیریه ساخت اصرار داشته باشد خودش هم در اتاق عمل به جراحی قلب و مغز بپردازد.البته که وقتی در برنامه نود کارمند جی ووا می گوید مدیر عامل شرکت تامین البسه ،بیرانوندرا تهدید به اخراج کرده بعید نیست هدایتی هم عضو کمیته فنی باشگاه باشد و فردا روزی ،همراه اول هم به دلیل سامانه ٣٠٩٠ ترکیب پرسپولیس را تعیین کند.

بگذارید برانکو مستقل بماند جناب دولابی.حرف شما گوش کردنی نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.