اعلام زمان ثبت نام از کاندیداهای هیات فوتبال فارس/انتخابات؛چهارشنبه ۲۰ فروردین

خبرپارسی-ثبت نام از کاندیداهای ریاست هیات فوتبال فارس از روز شنبه ۲۶ بهمن از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ و از ساعت ۱۵ الی ۱۷ به مدت یک هفته کاری توسط دبیرآن هیات انجام می شود.

پس از استعفای آیت اللهی از ریاست هیات فوتبال فارس ، کاووس عباسی به عنوان سرپرست ، این هیات را اداره کرده و حالا قرار است روز ۲۰ فروردین انتخابات با حضور اعضای مجمع برگزار گردد.

شرایط کاندیداها طبق اساسنامه عبارت است از:

تابعیت ایران و سکونت در استان فارس، التزام عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عدم سوء پیشینه و محرومیت اجتماعی بر اساس تائید مراجع ذیصلاح قضایی، حداقل سن ۳۵ و حداکثر ۷۰ سال تمام در زمان اعلام نامزدی، دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل لیسانس یا معادل آن ، دارا بودن ۵ سال سابقه مدیریت،از شرایط در نظر گرفته شده برای کاندیدهاست، ضمن اینکه برای افرادی که حداقل یک دوره چهارساله ریاست هیئت فوتبال استان را عهده دار باشد این شرط لازم نیست.

گفته می شود حیدرعلی کامیاب، محمد ناظم الشریعه و کوروش امامی فر نفراتی هستند که برای ریاست هیات ثبت نام خواهند کرد. احتمال حضور کاووس عباسی هم وجود دارد.

در اساسنامه هیات فوتبال زمان ثبت نام یک هفته کاری – هفت روز- قید شده اما در آگهی سایت هیات فوتبال شش روز و از شنبه تا پنجشنبه اعلام گردیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.