زلزله در فدراسیون فوتبال/تاج بعد از جام جهانی تاجگذاری می کند؟

خبرپارسی-تورم از سرتاپای فوتبال ما بالا رفته است.هزینه های این فوتبال با خروجی اش همخوانی ندارد و این موضوع صدای همه را در آورده است.

دولت روحانی و البته وزارت ورزش در تلاشند تا برای این معضل چاره اندیشی کنند.واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی یکی از برنامه های آنهاست که فعلا عقیم مانده و در پیچ و خم های هزار توی قوانین نوشته و نانوشته گرفتار آمده است.

این روزها شایعه ای جدی دهان به دهان می چرخد.مجوز فعالیت کفاشیان تمدید نشده و او به سبب بازنشستگی نمی تواند در فدراسیون بماند.نایب رییس اول او آیت اللهی هم چند ماهی است که لباس بازنشستگی بر تن کرده و البته نوع فعالیت این تیم مدیریتی در فدراسیون هم به زعم دولتی ها یکی از دلایل تورم و مشکلات عدیده حوزه  فوتبال است.

گفته می شود کفاشیان و آیت اللهی پس از جام جهانی ساختمان گرانتیتی کوچه سوم سئول را ترک می کنند و مهدی تاج ریاست فدراسیون را بر عهده خواهد گرفت.ماندن این دو در فدراسیون تا جام جهانی صرفا” به خاطر پاداش صعود به جام جهانی است و وزارت ورزش نمی خواهد حضور در جام جهانی را از آنها بگیرد.پیش از این بهروان هم به سبب بازنشستگی صندلی نیابت دوم فدراسیون را ترک کرده بود.

حضور محمد رضا ساکت به عنوان مدیرعامل پرسپولیس و شهریاری به عنوان مدیر عامل استقلال را هم باید جدی دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.