روزنامه نگار در زوم تابستان شیراز را داغ می کند!/عصر اولین روز تابستان با نقد آثار حسین امیری

خبر پارسی – تابستان داغ شیراز با نقد سردبیر روزنامه شیراز نوین داغ تر می شود!

در اولین روز تابستان ۹۶ و در بیست دومین نشست از سلسله نشست های تاریخ مطبوعات فارس با عنوان روزنامه نگار در زوم مجموعه آثار و فعالیت های حسین امیری روزنامه نگار با سابقه و سردبیر روزنامه جدید شیراز نوین مورد کنکاش و تحلیل قرار می گیرد.

حسین امیری فعالیت مطبوعاتی خود را از سال ۸۰ با روزنامه روز ورزش شروع کرد.او سپس آن به عنوان خبرنگار روزنامه هدف در شیراز فعالیت کرد و در سال ۸۳ وارد روزنامه نیم نگاه شد و بیشتر از یک دهه در این روزنامه ماندگار شد تا به سرانجام سردبیری آن را به عهده گرفت.

امیری در نیم نگاه ابتدا به عنوان خبرنگاری سرویس ورزشی شروع به کار کرد و پس  از مدت کوتاهی دبیر سرویس ورزشی این روزنامه شد. او مدت ۵ سال مسوولیت سرویس ورزشی نیم نگاه را برعهده داشت و از سال ۸۹ به عنوان معاون سردبیر در این روزنامه منصوب و در سال ۹۴ نیز سردبیر نیم نگاه شد.

 حسین امیری بعد از ۱۳ سال فعالیت در نیم نگاه در آبان ۹۵ از این روزنامه جدا شد و روزنامه شیراز نوین را راه اندازی کرد. وی در سال های ۸۵ تا ۹۰ همزمان با حضور در نیم نگاه در روزنامه ایران ورزشی نیز قلم می زد.

در دوره سردبیری این روزنامه نگار، نیم نگاه موفق به کسب جایزه ملی اکو سیستم شد که تنها عنوان کشوری این رسانه بوده است.

حسین امیری همچنین سابقه ۸ سال داوری لیگ برتر فوتسال را نیز در کارنامه دارد و سه سال متوالی کاندیدای ورود به لیست داوران بین المللی بوده است.

بیست و دومین نشست روزنامه نگار در زوم عصر پنجشنبه اول تیر ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در تالار اندیشگاه مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.