رجبی: سهم مسئولیت در مدیریت منصفانه باشد

خبرپارسی –  نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی،گفت: نیاز امروز در بحث مدیریت  مسئولیت پذیری است اما نکته بسیار  مهم در موضوع مسئولیت پذیری  این است که سهم مسئولیت منصفانه باشد !

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ، فرج اله رجبی در دیدار با جوانان و نخبگان عشایری استان فارس، افزود: در عرصه دیپلماسی و روابط بین الملل باید از نگاه آنی و ثابت پرهیز کنیم و از  تفاوت شرایط  بخوبی استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: امروز همه ما شاهد هستیم که آمریکای اوباما با آمریکای ترامپ تفاوت معنا داری دارد و این اثبات ضرورت پرهیز از نگاه ساعتی در عرصه دیپلماسی است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تشکیل فراکسیون نخبگان را در مجلس با هدف نگاه ویژه به مسائل آنان پی گیری و به سرانجام خواهم رساند، گفت: تشکیل بانک اطلاعات کاربردی نخبگان با هدف شناسایی توانمندیهای آنان باید از سوی نخبگان پی گیری شود.

رجبی با تاکید براینکه این کشور ما است … خاک ما است و باید بایستیم … بمانیم و آن را بسازیم، تاکید کرد: بر خلاف تصور همگانی حدود ۳۰ درصد مجلس فعلی در اختیار اصلاح طلبان است و بخش میانه سیاسی نقش موثری در مجلس دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.