راه اندازی خانه جوان در شیراز /کامیاب:برای حضور فعال جوانان و پیشرفت آن ها در تمام حوزه ها برنامه های متنوعی خواهیم داشت

خبر پارسی – مدیر کل ورزش و جوانان فارس  بسترخدمت رسانی به جوانان را بسیار گسترده برشمرد و موفقیت در این حوزه را مستلزم برنامه ریزی منسجم دانست.
حیدر علی کامیاب در دیدار با سازمان های مردم نهاد استان بیان دشت:برای ایجاد بسترهای لازم برای حضور فعال جوانان و پیشرفت آن ها در تمام حوزه ها برنامه های متنوعی خواهیم داشت.
وی افزود:متاسفانه تا کنون اعتبارات حوزه امور جوانان پاسخگوی نیازهای فرهنگی این قشر نبوده که امیدواریم با جذب اعتبارات و تخصیص آن به سمن ها موجبات دلگرمی، شور و فعالیت جوانان را فراهم آوریم.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس بر تعامل بیشتر سازمان های مردم نهاد با دستگاهای دولتی تاکید و تصریح کرد: از همه فرمانداری ها خواسته ایم از جوانان منتخب سمن ها به عنوان مشاور جوانان حوزه های خود استفاده کنند ضمن اینکه ادارات ورزش و جوانان شهرستان نیز موظف شده اند زمینه فعال شدن و استفاده از امکانات را به سمن های نوپا را فراهم آورند.
معاون جوانان و امور فرهنگی ورزش و جوانان فارس نیز گفت: استفاده از ظرفیت های سمن ها و افزایش مشارکت عمومی از رویکرد دولت تدبیر و امید برای تحقق اهداف عالی کشور است و در استان نیز باید زمینه ای فراهم شود تا از این توانمندی ها استفاده بیشتری شود.
وی افزود: فعالیت فرهنگی امور جوانان می بایست در حوزه فرهنگ سازی تقویت شود و در همین راستا از مشارکت جوانان در حوزه های فرهنگی -اجتماعی استقبال و از طرح های فرهنگی اجتماعی آنها حمایت خواهیم کرد.
علی رضایی از راه اندازی خانه جوان در ساختمان علمی ورزشی خبر داد و گفت : بزودی خانه جوان در این ساختمان راه اندازی خواهد شد و در واقع مکانی برای خدمت رسانی و استقرار سازمانهای مردم نهاد خواهد بود.
در ادامه نیزمدیران سمن ها با مدیر کل و معاون فرهنگی و امور جوانان ادره کل ورزش و جوانان به تبادل نظرو بیان دیدگاه های خود پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.