رئیس هیت مدیره شرکت پست بین‌الملل تی ان تی خبر داد:تخفیف ۳۰ درصدی مبادلات خارجی صنایع

خبر پارسی – رئیس هیت مدیره شرکت پست بین‌الملل تی ان تی از تخفیف ۳۰ درصدی مبادلات خارجی صنایع ، شرکت‌های دانش بنیان و کارخانه‌های مستقر در فارس تا اول فروردین سال ۹۷ خبرداد.

آرش دانش روز گذشته در یک کنفرانس خبری با اشاره به نیاز برخی صنایع و کارخانه‌ها به مبادلات خارجی و ارسال محصولات به دیگر کشورها به ویژه در شرایط تحریم‌های اقتصادی، افزود: پست بین المللی تی ان تی از نظر توانایی در ارسال سریع بسته‌های پستی به ۲۲۰ کشور دنیا در مدت زمان ۴۸ ساعت به ویژه به کشورهای اروپایی از جایگاه برتری برخوردار است.

وی ادامه داد: این شرکت با هماهنگی و عقد توافقی با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در ۱۶ دفتر و باجه پستی کشور دارای نمایندگی است و علاوه بر تهران، در تمام استان‌ها نیز نمایندگی دارد.

رئیس هیت مدیره شرکت پست بین‌الملل تی ان تی با بیان اینکه فارس بعد از تهران به لحاظ حجم کاری و مبادلات پستی این شرکت مقام دوم کشور را دارد، گفت: دانشگاه‌ها و دانشجویان استان فارس از مشتریان بسیار خوب این شرکت محسوب می‌شوند.

دانش با بیان اینکه بیشترین حجم مرسولات ارسالی از فارس را بسته‌های حاوی مدارک، اسناد و سوغاتی است، گفت: شیراز یکی از شهرهای دانش‌بنیان کشور محسوب می‌شود که بخشی از شرکت‌های دانش‌بنیان توانمند در آن فعالیت دارند.

رئیس هیت مدیره شرکت پست بین‌الملل تی ان تی با بیان اینکه سرعت خدمات رسانی و ارسال مرسوله‌ها، به فاصله‌ی جغرافیایی بین مبدا و مقصد بستگی دارد، گفت: زمان ارسال مرسوله‌ها بین یک تا پنج روز است.

وی اضافه کرد: اسناد و مدارک مشمول تعهدات بیمه نیست و تنها در صورت بروز رخداد و حادثه، وجهی به صاحب مرسوله پرداخت می‌شود اما بسته‌هایی که شامل نمونه‌ی کالا است، براساس ارزش مشخص شده آن، بیمه خواهد بود.

* شیراز مهد آی تی در کشور است

مدیرعامل پست بین المللی تی ان تی هم در این نشست گفت: دانش فنی، تجربه، سرعت و کیفیت شرک‌های پست ایرانی نسبت به دیگر شرکت‌های خارجی و هم‌سطح از نظر ارائه خدمات پستی پیشتاز است.

ایرج دانش با اشاره به اینکه ترخیص، تشریفات گمرکی، امکان ارسال دریایی، زمینی و هوایی و خرید اینترنتی از دیگر خدمات ویژه این شرکت پستی در کشور است.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران و انگلیس اضافه کرد: ارائه خدمات پستی به ویژه در دوران جنگ تحمیلی و نیز متوقف شدن صنایع دولتی و خصوصی در وارادت قطعات تولیدی لوازم یدکی و تسهیل در امور گمرکی در مدت ۴۰ سال تاکنون از دیگر فعالیت‌های این شرکت است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شیراز شهری صنعتی نیست و بیشتر توسعه دانش بنیانی دارد لذا بیشتر کالاهای صنعتی این شرکت از اصفهان و مشهد است.

مدیرعامل پست بین المللی تی ان تی با بیان اینکه شیراز مهد آی تی در کشور است، گفت: این شرکت در زمینه اشتغالزایی با بهره وری از نیروی جوان به خصوص در زمینه آی تی کارهای ارزشمندی را صورت داده است.

1 دیدگاه برای “رئیس هیت مدیره شرکت پست بین‌الملل تی ان تی خبر داد:تخفیف ۳۰ درصدی مبادلات خارجی صنایع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.