رئیس هیات سوارکاری استان فارس: سالن هیات را برای کانون فرهنگی شهید متوسلیان خواستند/شیر احمدی از ما سالن خواست/ شیراحمدی در جلسات مهم ورزش و جوانان بالا بالا می نشیند !

خبر پارسی – رئیس هیات سوارکاری استان فارس استفاده از اماکن دولتی را برای تشکیل جلسات حزبی و جناحی غیر قانونی دانست و اظهار داشت:برگزار کنندگان جلسه در هیات سوار کاری سرایدار ورزشگاه حافظیه را فریب داده اند.
شاپور تفیونی رذیس هیات سوارکاری استان فارس در گفت و گو با خبر پارسی اظهار داشت:یک فرد روحانی به نام شیر احمدی به ما مراجعه کرد که سالن را برای کانون فرهنگی شهید متوسلیان می خواهیم به او گفتم از اداره کل ورزش و جوانان مجوز بگیرید.ایشان رفت مجوز بگیرد اما دیگر به ما مراجعه نکرد.حتی گفت با آقای زارع مهذبیه رئیس اداره ورزش و جوانان شیراز هماهنگ کردم به او پاسخ دادم احترام زارع مهذبیه واجب اما دستور کتبی بگیرید بیاورید.
رئیس هیات سوارکاری استان فارس مدعی شد:شیر احمدی آقای ناصر رفیعی سرایدار ورزشگاه حافظیه را فریب داده و با فریب سرایدار مبادرت به تشکیل جلسه داده اند.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا شیر احمدی مشاور فرهنگی کمانه است ؟گفت : شیر احمدی زیاد در اداره کل رفت و آمد دارد و در مجالس مهم او را بالا بالا می نشانند اما در اینکه او مشاور فرهنگی کمانه است یا خیر نمی دانم ولی در حد شفاهی از او به عنوان مشاور فرهنگی یاد می شود.
وی در پاسخ به این سئوال که تشکیل این جلسه در سالن هیات سوار کاری اساسا چه ایرادی دارد،گفت: استفاده از اماکن دولتی برای تشکیل جلسات حزبی و جناحی غیر قانونی است و من از آقای شیر احمدی شکایت می کنم.
رئیس هیات سوارکاری استان فارس در پایان تاکید کرد: کمانه از تشکیل این جلسه اطلاعی نداشته و دخل و تصرفی در این موضوع نداشته است.

2 دیدگاه برای “رئیس هیات سوارکاری استان فارس: سالن هیات را برای کانون فرهنگی شهید متوسلیان خواستند/شیر احمدی از ما سالن خواست/ شیراحمدی در جلسات مهم ورزش و جوانان بالا بالا می نشیند !

  1. عجب شیر تو شیری هست حداقل به اعتقادات خود احترام بگذارید تمام طول دولت نهم و دهم مسولیت داشتید اما امروز همکاران قدیم خود را فریبکار قلمداد می کنید والله انصاف نیست !!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.