دولت در تمام وزارتخانه ها به دنبال جبران خسارت های ناشی از شیوع کرونا است/تمام داشته های نظام مرهون ایثارگری شهدا و خانواده های ایثارگران است

خبرپارسی – مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: دولت در تمام وزارتخانه‌ها به دنبال جبران خسارت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور است.

حیدر علی کامیاب که ظهر امروز پنجشنبه ۲۲ اسفند در مراسم تجلیل از فرزند سردار شهید محمد صادق اکبرزاده سخن می‌گفت، با اشاره به جایگاه والای شهدا و خانواده‌های آنها افزود: تجلیل از خانواده‌ و فرزندان شاهد، موضوع مورد توجه ویژه وزیر ورزش و جوانان و مشاور وی در امور ایثارگران است، از همین رو مقام عالی وزارت شخصاً لوح تقدیر از فرزندان شهدا را امضا و به استان‌ها ارسال کرده است.

وی با بیان اینکه اینکه در شرایط کنونی حضور در محل کار و خدمت به مردم اقدامی ایثار گونه است افزود:تجلیل از مقام شهدا و خانواده‌های آنها باعث می‌شود تا برای مسئولان فارغ از مشغله های کاری و فکری یک بار دیگر الویت های مهم یادآوری شود.

کامیاب گفت: این یادآوری باعث می شود تا متوجه باشیم که تمام داشته های نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون فداکاری شهدای والامقام، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنها ست.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت کنونی کشور از همکارانش که کماکان مشغول خدمت به مردم هستند تقدیر کرد و گفت: در برنامه‌ریزی برای ادامه حضور یا عدم حضور همکاران در محل کار تابع ستاد مبارزه با کرونا هستیم. مدیرکل ورزش و جوانان فارس پیگیری جبران خسارت های وارد شده به حوزه ورزش خصوصاً بخش خصوصی و باشگاه ها را یکی از دغدغه‌های دولت دانست و گفت: تاکنون تصمیمات خوبی در این حوزه اتخاذ شده و امیدواریم با تکمیل این تصمیمات در سال آینده بخشی از خسارات وارده به بخش خصوصی جبران شود.

کامیاب با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان آمادگی کامل دارد تا جهت مقابله با کروناو اقدامات جانبی مورد نیاز، تمام امکانات و اماکن خود را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مقابله با کرونا قرار دهد گفت: تاکنون از مجموعه ورزش و جوانان تنها ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب به این ستاد تحویل شده است.

وی با تقدیر از زحمات شبانه روزی کادر پزشکی استان و مسئولان ستاد مقابله با کرونا خصوصاً شخص استاندار برلزوم توجه ویژه شهروندان به پیامهای بهداشتی تاکید کرد و افزود:در شرایط فعلی در خانه ماندن شهروندان بهترین شیوه برای شکستن چرخه تکثیر این بیماری است.

گفتنی است پیش از ظهر امروز و همزمان با روز گرامیداشت شهید و شهادت از فاطمه اکبرزاده فرزند سردار شهید محمد صادق اکبرزاده به نیابت از دیگر فرزندان شهید شاغل در ادارات ورزش و جوانان استان فارس تقدیر به عمل آمد.

از فرزند سردار شهید اکبرزاده در اداره کل ورزش و جوانان فارس تقدیرشد

 به مناسبت هفته بزرگداشت مقام شهدا از فرزند سردار شهید اکبرزاده در اداره کل ورزش و جوانان فارس تقدیر شد.

مسئول ایثارگران اداره کل ورزش و جوانان فارس در این مراسم با بیان اینکه در مجموعه ادارات ورزش و جوانان استان ۱۷ تن از فرزندان ایثارگران مشغول به خدمت هستند افزود: بنا داشتیم تا در مراسمی گروهی از خانواده های این بزرگواران تجلیل  و تقدیر کنیم اما در شرایط موجود برگزاری چنین مراسمی ممکن نبود.

مجید اسماعیلی افزود:با توجه به اهتمام وزیر ورزش و جوانان به جایگاه خانواده  ایثارگران لوح تقدیر از این بزرگواران شخصاً توسط وزیر امضا و به استان‌ها ارسال شده است.

وی فرزندان شهدا را یادگار ایثارگران و میراث‌دار فرهنگی غنی دانست و گفت: احساس مسئولیت، پاسخگویی و ارائه خدمت به مردم مهمترین آرمان شهدا و انقلاب است واکنون یادگاران آنها نیز در اداره‌کل ادامه دهنده این آرمان پدرانشان هستند.

مسئول ایثارگران اداره کل ورزش و جوانان فارس هفته گرامیداشت شهدا و روز شهید و شهادت را بهانه‌ای برای یادآوری ایثار شهدا، آزادگان و جانبازان دانست و افزود: با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا فرهنگ ایثار و شهادت روزبه‌روز هویدا تر خواهد شد.

اسماعیلی افزود: با توجه به شرایط کنونی کشور تجلیل از فرزند سردار شهید اکبرزاده به نمایندگی از دیگر فرزندان ایثارگران انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.