دلم لک زده برای یه کلاس اخلاق غیر سیاسی ؛یه مسجد غیر سیاسی!

خبر پارسی – یکی از خوانندگان دائمی خبر پارسی دلنوشته ای کوتاه برای ما فرستاده که خواندنش خالی از لطف نیست.او در این دلنوشته از برخی رفتارهای دور از اخلاق کسانی که خود را مترادف اسلام دانسته و خانه خدا را نیز جولانگاه مناقشات سیاسی دانسته اند گلایه می کند.

دلنوشته این خواننده خبر پارسی را در ادامه می خوانیم.

دلم گرفته بود دوست داشتم مثل دوران کودکی ،برم یه گوشه مسجد بشینم با خودم فکر کنم ،یه محاسبه ای انجام بدم ،اخه تو این روزگار وا نفسا گاهی آدم خودشو گم می کنه ،اصلاً خودشو یادش میره،بعضی وقتا احساس می کنم خدا داره صدام میزنه میگه بی معرفت دیگه دیر به دیر میای خونه ام.یادمه بچه که بودم یه حاج آقایی می اومد مسجد محل ،بچه ها رو جمع میکرد،کلاس قرآن می ذاشت ،بعدش هم رو منبر احکام می گفت و از صدر اسلام می گفت و چهار تا نکته اخلاقی،دلم لک میزنه واسه منبرش،ولی خدا منم دلم واست تنگ شده می خوام بیام خونت یه دل سیر گریه کنم ،جلوت حساب پس بدم ،تو خونه ات خودمو مرور کنم ولی مسجدات قفله،منبر جاشو به مداحی داده ،حاج آقا هم بیشتر از مسایلی می گه که دراون تخصص نداره،خدای مهربونم تو خودت به من فکر دادی،حرفاشو نمی تونم قبول کنم.

دلم لک می زنه واسه یه کلاس اخلاق غیر سیاسی ،یه کلاس تاریخ اسلام ،و یه مسجد غیر سیاسی که حاج آقاش سعی نکنه در همه امور نظر بده  اگه پیدا کردید آدرسشو بدید.خدا ی  مهربونم ،من مقصرم که سر نمی زنم ولی خودت بهتر می دونی،خیلی های دیگه هم مقصرند!

3 دیدگاه برای “دلم لک زده برای یه کلاس اخلاق غیر سیاسی ؛یه مسجد غیر سیاسی!

  1. اگر دکتر ایمانیه مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه را بخاطر برنامه بیمارستان نمازی تا یک هفته دیگر برکنار نکند کلیپ برنامه را در وب می گذاریم

  2. سلام چندسالی است فرصت حضوردرمحضر نورانی مرجع عالقیدرشیعه حضرت آیت الله العظمی سیدعلی محمددستغیب را پیدا نکرده ام،البته دروغ نگم فرصت که نه جراتشو پیدا نکرده ام،ایشان همانی است که این برادرعزیزدنبالش می گردند،البته به این دوست عزیزباید عرض کنم که آن چیزی که علی ع وحسین ع رابه قربانگاه کشاندنماز وروزه وخمس وحج وذکات نبود،بلکه نگاه سیاسی نقادانه اشان بود به مسئوولان وقت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.