دفتر احمدی‌نژاد تکذیب کرد/اظهارات منتسب به دکتر احمدی‌نژاد پیرامون دولت یازدهم عاری از حقیقت است

خبر پارسی – سایت تابناک به نقل از خبرگزاری تسنیم نوشت – دفتر رئیس‌جمهور سابق با صدور اطلاعیه‌ای اظهارات منتسب به وی در برخی از رسانه‌ها را تکذیب و تاکید کرد که وی هیچ گونه سخنرانی با مضامین مطرح شده نداشته است.

تابناک به نقل از خبرگزاری تسنیم نوشت، دفتر محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق با صدور اطلاعیه‌ای انتشار برخی اخبار منتسب به وی در برخی سایت‌های خبری را تکذیب کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

اظهارات منتسب به  دکتر احمدی‌نژاد در برخی از پایگاه‌های خبری پیرامون دولت یازدهم و آینده سیاسی وی عاری از حقیقت می‌باشد و به شدت تکذیب می‌شود.

با توجه به همراهی نمایندگان خبرگزاری‌ها در تمامی برنامه‌های بازدید یک روزه دکتر احمدی‌نژاد از مناطق عملیاتی دفاع مقدس ایشان جز در خصوص ضرورت نشر فرهنگ دفاع مقدس و تجلیل از شهدای حماسه‌آفرین جنگ تحمیلی که در رسانه‌ها بازتاب یافت، مطلب دیگری ایران نکرده‌اند و از این رو ضمن تکذیب برخی مطالب منتشره در خصوص این سفر حق پیگیری قضایی عاملان انتشار اینگونه اخبار کذب را برای خود محفوظ می‌داند.

دفتر دکتر احمدی‌نژاد

صبح امروز برخی از سایت‌های خبری به نقل از احمدی‌نژاد نوشته بودند که وی در خصوص آینده دولت یازدهم گفته است: این دولت دوام نخواهد آورد. مگر ظلم بنی‌امیه ماندگار شد که اینها دوام بیاورند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.