در حاشیه افتتاح چمن مصنوعی درجهرم؛ مدیرکل ورزش و جوانان فارس : سیاست دولت توزیع عادلانه امکانات در تمام نقاط استان است

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: سیاست دولت توزیع عادلانه امکانات در تمام نقاط استان است.

حیدرعلی کامیاب که در حاشیه افتتاح چمن مصنوعی درجهرم سخن می گفت،تزریق امید،نشاط و شرایط آوردن زیر ساخت های لازم برای سلامت اقشار مختلف را وظیفه دولتمردان عنوان کرد و گفت:ما در  حوزه ورزش و تندرستی به دنبال کم کردن فاصله بین امکانات نقاط مختلف استان با یکدیگر هستیم.

img-20161021-wa0065

وی جانمایی بر اساس داده های علمی را برای احداث اماکن ورزشی لازم و ضروری دانست و افزود:متاسفانه در دولت قبل با برخی اقدامات غیر کارشناسی حجم زیادی از بیت المال صرف ساخت اماکنی شده که اینک به انبار علوفه تبدیل شده است.

کامیاب مشارکت عمومی و فعال شدن بیش از پیش  بخش خصوصی در عرصه را یک ضروروت غیر قابل انکار دانست و گفت:استان فارس سرشار از استعداد های قابل توجه دررشته های مختلف ورزشی است که باید با برنامه ریزی دقیق و حمایت بخش خصوصی این استعدادها به پشتوانه هایی برای تیم های ملی تبدیل شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ورزش جوانان استان فارس با اشاره به افتتاح سه زمین فوتبال با چمن مصنوعی در شهرهای خفر،جهرم و فسا گفت:پس از توزیع عادلانه امکانات اولیه در شهرستان هاو بخش های استان استعداد یابی در استان بر اساس طرح آمایش سرزمینی انجام خواهد شد.

کامیاب بااشاره به حضورش در بخش شیبکوه از توابع شهرستان فسا گفت:وقتی به شهرستان ها و بخش های مختلف استان مراجعه می کنیم متوجه حضور استعداد های خاص در برخی رشته ها می شویم.

وی افزود:براساس این طرح، شهرستان های استان هرکدام به یک قطب برای ورزش های مختلف تبدیل می شوند.

کامیاب اعتبار دو پروژه چمن جهرم و خفررا،هر کدام ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان توسط وزارت نفت و مجموعه ورزشی فسا حدود ۶ میلیارد تومان از اعتبارات ملی عنوان کردو افزود:حضور استاندارفارس،معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی استانداری فارس،مدیران کل و جمع کثیری از مسئولین محلی در مراسم این طرح ها حکایت از توجه ویزه دولت به حوزه ورزش و تندرستی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.