داوربین المللی کاراته:دوران عوام فریبی وبازی با کلمات تمام شده است / مسئولین هیات کاراته استان را به مناظره دعوت می کنم

خبر پارسی – داوربین المللی کاراته استان فارس با بیان این مطلب که دوران عوام فریبی و بازی با کلمات تمام شده است ، افزود:همانگونه که بارها فریاد زده ایم بازهم می گوییم که راه هیات کاراته استان با استراتژی کنونی مقصدی جز ترکستان ندارد.

محمدجواد شلتوک کار افزود:مهندسی کردن مصاحبه هاتوسط آقایان و کمرنگ جلو دادن عملکرد هیات های قبلی توهین به شعور وشخصیت تک تک اعضای خانواده ی بزرگ کاراته  استان است که متاسفانه هیات کاراته این حرکت نابجا را مدتی است که در دستور کارقرارداده است.

وی افزود:ارائه گزارش های غلط به فداراسیون کاراته و سیاه نمایی از عملکرد افرادی که بله قربان گوی پدر خوانده های خود ساخته ی کاراته  نیستند سم مهلکی برای این ورزش است که متاسفانه با  برنامه ریزی خاصی در حال تزریق بر پیکر این ورزش  در استان است.

شلتوک کار ادامه داد:درست در زمانی که از عملکرد کمیته داوران هیات کاراته انتقاد می شودشور مصاحبه و تقدیر و تشکر از عملکرد هیات کاراته در یک سال گذشته آغاز می شود ،گویی که مهندسین این مصاحبه ها فقط قصد توهین به شعور مخاطبین خود را دارند.غافل از اینکه در همین مصاحبه های مهندسی شده مسئول کمیته داوران هیات کاراته پرده از حقیقت تلخی بر می دارد و آن هم این است که در های هیات کاراته فقط به روی داوران همراه با هیات باز است.حقیقت تلخی که نشان دهنده این موضوع است که هر کس از آقایان انتقاد کند جایی در خانه خود ندارد.

وی ضمن دعوت مجدد از مسولین هیات کاراته استان به مناظره در مقابل افکار عمومی از مدیر کل تربیت بدنی و جوانان استان خواست تا هرچه سریعتر جلو زیان های وارد شده به ورزش کاراته در استان را بگیرد چرا که با تفکر بازاری و تجاری نمی توان درحوزه فرهنگ و ورزش مدیریت کرد.

3 دیدگاه برای “داوربین المللی کاراته:دوران عوام فریبی وبازی با کلمات تمام شده است / مسئولین هیات کاراته استان را به مناظره دعوت می کنم

  1. آقای شلتوک کار شما در حدش نیستید . برو به بازی های بچه گانت برس عزیز تو رو چه به مناظره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.