جولان کلاهبرداران ارزهای دیجیتال در فضای مجازی

خبرپارسی – کلاهبرداری با استفاده از عطش سرمایه گذاران خرده پا با سرمایه های کم حجم سرگردان در بازار توانسته اند بهترین فضای شیادی را فراهم آورده و سودهای کلان به جیب بزنند.

همه آنچه فضا را برای کلاهبرداران و شیادان فراهم می کند در واقع مجموع ناآگاهی، نیازهای مالی شدید و وسوسه برای سودهای کلان در کوتاه ترین زمان برای مردمی است که تحت فشارهای اقتصادی و اجتماعی روزگار سپری می کنند، در این میان ، ارزهای دیجیتالی، مثال تمام نمای آواز دهل از دور شنیدن خوش است شده است و تیم های حرفه ای کلاهبرداری با استفاده از عطش سرمایه گذاران خرده پا با سرمایه های کم حجم سرگردان در بازار توانسته اند بهترین فضای شیادی را فراهم آورده و سودهای کلان به جیب بزنند.

طبق اسناد متقن و رسمی ، رسیده به دست این تیم رسانه ای ، به تازگی یک تیم حرفه ای از کلاهبرادران اینترنتی با وعدهٔ سود ۱۵% در قالب سرمایه گذاری در زمینه هوش مصنوعی و خرید و فروش ارزهای  دیجیتالی و راه اندازی یک وبسایت به آدرس https://Aitrades.com  سرمایه های واریز شده به این سایت را به یغما برده و طبق پیگیری های به عمل آمده تحت تعقیب پلیس فتا قرار دارند.

Aitrades کوین کلاهبردار حرفه ای ارز دیجیتال و همه آنچه اتفاق افتاد

گفتنی است تیم مذکور با ایجاد یک ارز تقلبی به نام Aitrades کوین و از طریق سایت دیگر به آدرس exchange.Aitrades.com در ازای دریافت پول این «کوین‌های تقلبی» را در اختیار مشتری قرار داده و برای جلب اعتماد سرمایه گذاران طی مدت زمان فعالیت ، خود را وابسته به سپاه پاسدان انقلاب اسلامی معرفی کرده  و از راه های مشکوک به این شکل مبالغ هنگفتی ارز را  از کشور خارج کرده ا‌ند .

سرکیسه کردن مشتریان از طریق دفاتر لاکچری و برگزاری مهمانی های نامشروع

به گزارش شفافیت ، طبق اسناد رسیده ، این شرکت از سال گذشته با دایر کردن دفتر لوکس در خیابان اسفندیار، خیابان مهرداد در  تهران و نیز با استفاده ابزاری از دختران جوان و برگزاری مهمانی های مخصوص برای سرمایه گذاران با مشروبات  الکلی و مواد مخدر،  با استفاده از عدم تعادل ذهنی سوژه ها و با انواع فریبها از جمله وعدهٔ سود دهی بالا ، طعمه های خود را راغب به سرمایه گذاری در پروژه های سرمایه گذاری ارزهای دیجیتالی می کنند. آنچه در واقع اتفاق می افتد اعتماد افراد به شرکت با توجه به محل آن و حضور چهره های مرفه است .

سرمایه گذاری نقدی برای خرید این ارز تقلبی چقدر است

خاطر نشان می شود این شرکت کارگزاری دیجیتال مارکتینگ ، برای ورود حداقل ۱۰۰۰ دلار از شخص دریافت کرده و با وعدهٔ سود ۱۵% در ماه با سرمایه گذاران قرارداد می بندد اما سود دهی به همین جا ختم نمی شود و این شرکت در روش های کلاهبرداری خود سنگ تمام گذاشته و روش های کلاهبرداری هرمی را هم به مجموع جرایم خود افزوده است به این ترتیب  و در ازای هر ورودی جدید علاوه بر ۱۵ درصد سود گذشته ، ۱۰%نیز  به معرف  پرداخت شده  و در صورت تکمیل یک سیکل، ۱۰% مجددا سود برای سرمایه گذار در نظر گرفته می شود که صد البته همه این پرداخت ها از طریق همان  کوین تقلبی و بدون جابجایی یک ریال واقعی پول رایج کشور، به ظاهر پرداخت میشود. لازم به ذکر است  که تمامی مبالغ دریافتی از سرمایه گذار  به صورت دلاری انجام شده و به کشورهای ترکیه و قطر فرستاده میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.