جوانشیر کدخداپور: به عنوان یک اصلاح طلب ، اولویت اصلی ام بهبود کیفیت زندگی مردم سرزمینم است

خبر پارسی – این روزها با داغ تر شدن تب و تاب فضای انتخاباتی همه کاندیداها از دغدغه های اصلی خود می گویند ، دغدغه هایی از جنس سیاسی ، اقتصادی ، قومی و منطقه ای . حلقه مفقوده اکثر این وعده ها و دغدغه ها حوزه اجتماعی است . حوزه ای که بی شک تمامی موارد ذکر شده را شامل می شود.

IMG-20160221-WA0034

در این دوره از انتخابات مهندس جوانشیر کدخداپور ، اصلی ترین اولویت و برنامه خود را در صورت ورود به مجلس شورای اسلامی مسائل اجتماعی با محوریت بهبود کیفیت زندگی مردم اعلام کرده است .
این که یک کهنه کار سیاسی اصلاح طلب در این روزها و در یک جامعه کاملا سیاست زده با شعار اجتماعی پا به میدان گذاشته است ،‌جای بسی تعجب دارد.

مهندس کدخداپور در این رابطه می گوید : یکی از اصلی ترین اولویت های اینجانب در مجلس آینده ، توجه ویژه به کیفیت زندگی شهروندان است و امیدوارم بتوانیم با بقیه همکاران گام های اساسی و مهمی را در راستای اصلاح و بهبود کیفیت زندگی مردم ایران است.

این نامزد اصلاح طلب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تشریح این دغدغه و اولویت خود گفت : زندگی خوب حق هر انسانی است ، وقتی کیفیت زندگی مردم خوب باشد جامعه نیز وضعیت بسامانی خواهد داشت ؛ سلامت روحی ، روانی و جسمی شهروندان افزایش می یابد و بهره وری کلی در جامعه افزایش می یابد. بنده اعتقاد راسخ دارم که زندگی خوب و جامعه خوب دو روی یک سکه اند.

کدخداپور در پاسخ به این سوال ” که چه شده است که در این فضای سیاست زده و به عنوان یک فرد باسابقه سیاسی اصلاح طلب یکی از اصلی ترین اولویت های خود را این موضوع قرار داده است ” گفت : تجربه سال ها مدیریت در حوزه های سیاسی ، اقتصادی و اجرایی در سطوح مختلف و در اقصی نقاط میهن عزیزمان ایران به من ثابت کرده است که اگر کیفیت زندگی شهروندان بهبود یابد و اعضای یک جامعه احساس خوشبختی کنند در طی زمان کلیه سرمایه های یک جامعه از جمله سرمایه های انسانی ، اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی ، طبیعی و .. ارتقا و تقویت خواهند یافت. در این سال ها از نزدیک با اقشار مختلف مردم از هر قشر ، گروه و مذهبی در ارتباط بوده ام و به صورت محسوس لمس کرده ام که یکی از مهم ترین و اصلی ترین خواسته های مردم داشتن یک زندگی استاندارد و با کیفیت خوب است.

وی با بیان این سوال که ” آیا به نظر شما فراهم آوردن شرایط لازم برای زندگی خوب ، استاندارد و مطلوب در یک کشور کار سختی است ؟ ” ‌گفت : به هیچ وجه! کافی است اراده و عزمی استوار در سطوح عالی کشور مثل مجلس برای بهبود وضعیت زندگی مردم وجود داشته باشد و نمایندگان با دل و جان بخواهند قطار جامعه را روی ریل توسعه قرار دهند. این قطار با سرعت کافی در این مسیر به راه خواهد افتاد. کافی است مجلس بستر مناسبی را لحاظ سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی برای بهبود کیفیت زندگی مردم ایجاد کند ، خواهید دید که اندک زمانی چه تحول عظیمی در همه ابعاد در جامعه ایجاد خواهد شد.
مهندس کدخداپور تاکید کر: اولویت و دغدغه اش مربوط به همه مردمی است که در ایران زندگی می کنند.
او در پایان گفت : هر انسان با هر زبان ،‌قومیت ، دین ، مذهب ، گرایش سیاسی و… که در میهن اسلامی ایران زندگی می کند باید کیفیت زندگی مطلوبی داشته باشد و مجلس آینده باید در راستای حفظ منافع ملی نظام شرایطی را مهیا کند که غرور ملی انسان هایی که در این سرزمین زندگی می کنند در حد اعلا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.