جمیله کریمی:اطمینان داریم در دولت دوم شاهد برجامی از جنس اشتغال خواهیم بود/ امیدوارم این دوره سبد انتصابات تک جنسیتی نباشد

خبر پارسی – رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات فارس خطاب به منتخبین لیست امید گفت: شماها باید پاسدار اعتبار و حرمت جریان اصلاح طلبی باشید ، جریانی که در این سالها بر اثر نامهربانی ها و فشارها استخوانش خرد شد ولی کمر خم نکرد و ایستاد و امروز بعنوان یک جریان پویا و زنده در انتخابات ها  تعیین کننده هست.

جمیله کریمی در نشست مشترک شورای هماهنگی جبهه اصلاحات فارس و نمایندگان مجلس و منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به ظرفیت های موجود اعضاء منتخبین شورا و روحیه پاسخگویی و شفافیت و توانمندی آنها گفت ، اطمینان داریم که شما در مدت خدمتتان به مردم در نهاد شورای شهر در کنار مردم پرسشگر شیراز  بستر لازم برای نظارت دلسوزانه آنها را فراهم خواهید کرد و با کارآمدی خود رضایت مردم را جلب و بر سرمایه اجتماعی جریان اصلاح طلبی خواهید افزود.

جمیله کریمی در ادامه خطاب به  رآی کم نظیر مردم به دکتر روحانی گفت ، انتظار مردم تحول در ساختار  کابینه و همچنین تغییر در مدیریت بسیاری از وزارتخانه ها و استانها هست.

جمیله کریمی  در ادامه  با اشاره به ضرورت توجه به اشتغال جوانان و حضور زنان در مدیریت های کلان کشور گفت: اطمینان داریم در دولت دوم شاهد برجامی از جنس اشتغال  خواهیم بود .

دبیر جمعیت زنان مسلمان نواندیش فارس ضرورت طرح مشترک جامع با دیگر ارکان حاکمیت  و جریانات سیاسی و کمک از ظرفیت  بی شمار زنان  برای ورود زنان به مدیریت کلان کشور را مورد تاکید قرار داد و گفت امیدوارم این دوره سبد انتصابات تک جنسیتی نباشد و بر مبنا شایسته سالاری  این سبد ها شکل بگیرد .

رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در ادامه با اشاره  بر همگرایی بیشتر جامعه مدنی با جامعه احزاب  ،گفت: بعد از پایان از هر انتخاباتی ضرورت بازبینی تصمیمات و بررسی جوانب کار با لحاط نمودند خواست جامعه مدنی و برزگان اصلاحات ضرورتی انکار ناپذیر است.

 وی تاکید کرد : سرمایه برزگ اصلاحات اعتماد جامعه مدنی و نقش بی بدیل رهبری این جریان است و باید احزاب در بازبینی تصمیمات خود این مهم را مبنا قرار دهد .

جمیله کریمی در ادامه با اشاره به اینکه جریان اصلاح طلبی بعنوان جریانی تاثیر گذار که اصلاح امور در جامعه در راستای بهزیستی مردم و عزت نظام را از رسالت های خود می داند ، گفت: ابتدا باید بازبینی  در نهاد سیاسی خود را مورد توجه قرار دهیم تا از رخنه آسیب های احتمالی به بدنه احزاب و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات جلوگیری نمائیم تا این نهاد تاثیر گذار در سپهر سیاسی کشور بتواند با الهام از منش سید اصلاحات و با گفتمان اصلاح طلبی که مورد اقبال بی نظیر مردم هست همچنان  پویا و شاداب در جامعه در توسعه فرهنگ شفافیت ، پاسخگویی و کارآمدی در نهادهای انتخابی که در سالهای اخیر خود میدان دار آن بود حرکت نماید .

رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان فارس همبستگی بیشتر شخصیت های سیاسی اصلاح طلب استان و همچنین نمایندگان مجلس و منتخبین شوراها که خود خروجی همین نهاد نقش آفرین شورای هماهنگی هستند را مورد تاکید قرار داد و از این نشست بعنوان نماد این حرکت نام برد و استمرار آن را برای هم افزایی بیشتر اصلاح طلبان برای خدمت بهتر با توجه به نیاز مردم برشمرد.

 وی در پایان  گفت: ظرفیت شورای هماهنگی و  تجربه اندوخته شده تمام شخصیت های برزگ اصلاحات که در مدیریت کلان استان و کشور و دستاوردهای نوین چهره های شاخص علمی و پژوهشی در خدمت شورای پنجم برای تحول چشمگیر در فضای شهر شیراز و آرامش و زندگی بهتر مردم فهیم و خوب شیراز خواهد بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.