جلسه صمیمانه مدیرعامل برق منطقه ای فارس با پیشکسوتان و هواداران برق شیراز /آن مرد با قلب نارنجی آمد… / کریمی مچکریم!

خبر پارسی- وقتی در یاداشتی از مهندس کریمی مدیر عامل برق منطقه ای فارس، خواستیم رنگ نگاهش را نارنجی کند گمان نمی کردیم قلبی نارنجی داشته باشد!
یادداشت خبر پارسی از نگاه نارنجی مهندس کریمی دور نماند تا در اولین فرصت با دعوت از پیشکسوتان باشگاه برق شیراز و نماینده های هواداران این تیم ریشه دار که نماد فرهنگی ورزشی استان است از آنها مشورت بخواهد و کمک کند تا برق همچنان سرپا بماند!
این مهندس کهنه کار برق در روزهایی که تیم محبوبش غریبانه تولدش را جش می گرفت،از قدیمی های باشگاه دعوت کرد تا بگوید نه تنها رنگ نگاهم بلکه قلبم نیز نارنجی است و برای اعتلای نام برق از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنم.
غصه نخورید.با هم درستش می کنیم، همان جمله ای بود که نزدیک به یک دهه،سینه سوخته های برق انتظارش را می کشیدند. کریمی این جمله را به پیشکسوتان باشگاه گفت تا سینه سوخته آنها مالامال از عشق شود!او قلب نارنجی اش را به استخوان خورد کرده های باشگاه هدیه کرد تا باورمان شود «امید» را می شود در پس «تدبیر» دید!
هواداران حالا دیگر از یک قلب نارنجی یک نماد نارنجی می خواهند!ساختمان برق نبش باغشاه با آرم نارنجی باشگاه دیدنی تر می شود.تصور کنید باغچه حیاط ساختمان برق پوشیده از لاله های نارنجی شود.مردمان زیادی با دیدن این لاله ها نفس خواهند کشید!
کریمی مچکریم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.