تصویب احداث ورزشگاه شماره ۲ بانوان شیراز در شورای عالی ورزش

خبرپارسی – مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: دوپیشنهاد برگزاری مسابقات  دواستقامت شیراز در مقیاس بین المللی و احداث ورزشگاه شماره ۲ بانوان شیراز به تصویب رسید.

حیدر علی کامیاب که در نخستین جلسه شورای عالی ورزش استان در سال ۹۸ سخن می گفت با انتقاد از حرکت کند دربرخی دستگاه و سازمان ها  و کاغذ بازی هایی که او آنها را مایوس کننده خواند گفت:مدت هاست برای ساخت وزرشگاه شماره دو بانوان شیراز و یک مجموعه چند منظوره ورزشی در شمالغرب شیراز به دنبال زمین هستیم اما دستگاه های متولی همکاری های لازم را در این خصوص انجام نمی دهند.

وی با بیان اینکه اگر اعتبار در نظر گرفته شده برای توسعه زیر ساخت های ورزشی در کلان شهر شیراز به موقع هزینه نشود ناگزیر به هزینه کرد آنها در شهرستان دیگر و یا برگشت آن به مرکز هستیم، افزود:حل این مشکل نیازمند مصوبه شورای عالی ورزش به ریاست استاندار است.

دبیر شورای عالی ورزش استان در بخش دیگری از سخنانش در این نشست که به ریاست عنایت الله رحیمی استاندار فارس برگزار شد به ارائه آمار مقایسه  ای از عملکرد دستگاه ورزش استان در سال های ۹۶  و ۹۷  پرداخت و گفت:آنچه این آمار ها نشان می دهد حکایت از آن دارد که اداره کل ورزش و جوانان توانسته است در یکی از ماموریت های اصلی خود که افزایش سهم ورزش در ایجاد سلامت در جامعه است موفق عمل کند.

کامیاب تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان در سال ۹۷  را ۲۰۸۶۴۸ نفر عنوان کرد و گفت: در کشور فقط ۴ استان تهران،خوزستان،اصفهان و فارس بیش از۲۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته دارند.

وی از حضور ۱۸۱ تیم از فارس درلیگ های کشور ودر رشته های مختلف در سال ۹۷ خبر داد و گفت:این تعداد در سال ۹۷ ۱۲۰تیم بوده است.

گفتنی است در پایان این نشست شورا، دوپیشنهاد برگزاری مسابقات  دواستقامت شیراز در مقیاس بین المللی و احداث ورزشگاه شماره ۲ بانوان شیراز به تصویب رسید.

براساس این دو مصوبه شورای عالی ورزش استان،مسابقه بین المللی دو استقامت شیراز هرساله در روز بزرگداشت شیراز برگزار و در تقویم فدراسیون دومیدانی کشورمان ثبت خواهد شد.

همچنین مقرر شد تا اداره کل راه و شهرسازی استان فارس زمین مورد نیازبرای احداث  مجموعه ورزشی  شماره ۲ بانوان شیراز در محدود غرب و شمالغرب شیراز در اختیار اداره کل ورزش و جوانان فارس قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.