تشکیل اولین گروه تخصصی امداد و نجات شرکت زاگرس جنوبی در منطقه عملیاتی پارسیان

خبرپارسی – اولین گروه تخصصی امداد و نجات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی توسط اداره اچ‌اس‌یی منطقه عملیاتی پارسیان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی به نقل از منطقه عملیاتی پارسیان، رئیس این منطقه عملیاتی، گفت: به دلیل کوهستانی بودن مناطق عملیاتی، انجام کار در ارتفاعات و وجود جاده های سخت‌گذر کوهستانی، گروه تخصصی امداد و نجات در این منطقه تشکیل شد.

محمد نجفی، افزود: عمده وظایف این گروه شامل امداد رسانی و نجات مصدومان در جاده‌ها ،مناطق کوهستانی و ارتفاعاتی مانند دکل های حفاری ،کار در ارتفاع (دسترسی با طناب) همچنین نجات مصدومان از درون مخازن و گودال ها، کمک های اولیه امداد و نجات پیش بیمارستانی است.

وی، گفت: این گروه متشکل از تعداد هشت نفر از آتش نشانان زبده منطقه عملیاتی پارسیان است که در حال گذراندن دوره های آموزشی دسترسی با طناب، امداد و نجات از ارتفاع، امداد و نجات حوادث جاده ای، کمک های اولیه پیش بیمارستانی و… هستند.

این دوره های آموزشی توسط اداره بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیر عامل ستاد شیراز برنامه ریزی شده‌ است و با همکاری جمعیت هلال احمر استان فارس جهت تیم های منتخب تمامی مناطق عملیاتی شرکت زاگرس جنوبی برگزار می‌شود.

منطقه عملیاتی پارسیان شامل چهار میدان فعال عملیاتی تابناک، هما، شانول و وراوی است که در جنوب استان فارس و در مجاورت شهرستان‌های لامرد، مهر، خنج و پارسیان قرار دارد و خوراک مورد نیاز پالایشگاه گاز پارسیان را تأمین می کند.

اولین گروه تخصصی امداد و نجات شرکت زاگرس جنوبی در منطقه عملیاتی پارسیان تشکیل شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.