تدوین نقشه راه جامع فعالیت های یکپارچه فرهنگی در زاگرس جنوبی

خبرپارسی – نقشه راه جامع فعالیت های یکپارچه فرهنگی در راستای افزایش رضایتمندی کارکنان و خانواده های آنها در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی تدوین می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، نقشه راه جامع فعالیت های یکپارچه فرهنگی این شرکت با رویکرد فرآیندمحوری و با مشارکت مدیریت منابع انسانی، روابط عمومی، امور بانوان و خانواده‌ها و پایگاه مقاومت بسیح به عنوان ارکان ثابت این رویداد، تدوین و اجرایی می‌شود.

در اولین جلسه‌ای که صبح روز( دوشنبه ششم بهمن ماه) به همین منظور با حضور مهندس سید ابوالحسن محمدی مدیرعامل، اعضاء هیات مدیره، رؤسای ادارات ستادی، رؤسای ادارت عملیاتی(ویدیو کنفرانس)، مشاور امور زنان و خانواده‌ و جمعی از کارشناسان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و مدیر منابع انسانی و مشاور امور زنان و خانواده شرکت نفت و گاز شرق برگزار شد؛ سرفصل های مهم در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت.

فعالیت های آموزش محور در حوزه های علمی، فرهنگی، هنری، ارتباطی و… نشاط سازمانی، تسهیل گری و هم‌افزایی در قالب برنامه های فردی و گروهی، بهداشت و درمان، ارتباطات درون سازمانی و تعاملات برون سازمانی، سرگرمی و فراغت و تنگناهای شغلی و معیشتی کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکاری در ستاد و مناطق عملیاتی از جمله موضوعات کلانی بود که در اولین جلسه‌ای که به این مناسبت برگزار شد مطرح و در راس موضوعات تدوین نقشه راه جامع و یکپارچه فعالیت های فرهنگی شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه به منظور تبادل تجربه و برقراری تعاملات دوسویه،” زهرا کشوری” مدیرمنابع انسانی و “فرنوش ذبیحی” مشاور امور زنان و خانواده شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق به تشریح فعالیت های این شرکت در این حوزه‌ها پرداختند.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با برخورداری بیش از ۵۵۰۰ نفر نیروی انسانی که در ۱۵۱ شهر کشور ساکن هستند، یکی از شرکت های تابعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که پنج منطقه عملیاتی نار و کنگان، آغار و دالان، پارسیان، سرخون و گشوی جنوبی و سروستان و سعادت‌آباد را در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان راهبری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.