تدبیر استاندار برای دعوت از نوبخت هوشمندانه بود

خبرپارسی – رئیس مجمع مشورتی توسعه استان فارس گفت: تدبیر استاندار برای دعوت از نوبخت در جریان رسیدگی به مسائل مرتبط با سیل اخیر در شهر شیراز هوشمندانه بود.

جواد جمشیدی صبح امروز جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم بررسی کارشناسانه دلیل بروز سیل مخرب روز پنجم فروردین گفت: گرچه اتفاق به وقوع پیوسته حزن انگیز و تاسف بار بود اما همدلی و اتحاد مردم در کنار حضور مثمرثمر مسئولان در جریان امدادرسانی به هموطنان آسیب دیده مثال زدنی بود.

وی از برنامه‌ریزی پس از بروز فاجعه سیل اخیر با هدف امدادرسانی، دلجویی و خدمت به مردم به عنوان یک ضرورت یاد کرد و افزود: خوشبختانه همدلی مجموعه مدیریتی استان، نمایندگان مجلس و مجموعه شهرداری باعث شد تا روند خدمت رسانی به مردم تسریع یابد.

عضو هیئت رئیسه مجمع مشورتی توسعه استان های کشور نقش استاندار در مدیریت دوره بازسازی و بازتوانی بحران  را نقشی تاثیرگذار دانست و با اشاره به حضور وزرای اهل استان فارس در یکی دو روز پس از وقوع سیل در شیراز افزود: تدبیر هوشمندانه استاندار در دعوت از معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه باعث شد تا هماهنگی‌های لازم ملی و برون استانی جهت رفع مشکلات هموطنان آسیب دیده از این سیل بسیار سریع انجام شود.

جمشیدی در عین حال مشارکت مردمی مردم شیراز و استان فارس  در بازگرداندن شرایط شهر شیراز به شرایط عادی و مطابق با پیش از وقوع سیل را شایسته ارج نهادن دانست و گفت: در کنار تمام اتفاقات ناگوار ناشی از جان باختن و متضرر شدن هموطنانمان،مردم شیراز در این چند روز صحنه هایی از جنس محبت و نوع‌دوستی آفریدند که باید در تاریخ پر افتخار این استان و کشور ثبت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.