تاکید ٢١ تشکل سیاسی و اجتماعی استان فارس درصیانت از آرای مردم

خبر پارسی -٢١ تشکل سیاسی و اجتماعی استان فارس با صدور بیانیه ای خواستار  صیانت از آرای مردم  شدند.

در بیانیه تشکل های یاد شده که یک نسخه از آن در اختیار خبر پارسی قرار گرفته آمده است:

بسمه تعالی
بیانیه ٢١ تشکل سیاسی و اجتماعی استان فارس در تاکید بر صیانت از آرای مردم.

مردم غیور ، شهید پرور و آگاه شیراز

بدون شک حماسه شما در ٢٩ اردیبهشت ٩۶ و حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر، برگ زرین دیگری را بر دفتر سترگ فرهنگ و اندیشه ى این دیار افزود و خاطره اى غرورآفرین از عزت و افتخار را براى مردم این خطه رقم زد.
مردم دلاور شیراز:
شما به رغم هجمه هاى غیر اخلاقى و وعده های عوامفریبانه در انتخابات ریاست جمهوری ، عقلانیت و تعامل منطقی و عزتمند کشور و در انتخابات شوراهای اسلامی امید و رشد و توسعه پایدار شهری در چارچوبی مردم سالار را برگزیدید.
هرچند نباید از تلاش و همت دولت و مسئولین استان برای صیانت از ارای مردم و ایجاد فضایی امن و سالم و عادلانه در برگزاری انتخابات، به سادگى گذشت و جای بسى تقدیر و سپاس دارد به ویژه این که تلاش مجریان انتخابات مصداقى بارز براى تحقق فرمایش مقام معظم رهبری بوده است که “رأى مردم حق الناس است”.

هر چند کارشکنی های برخی از اعضای دستگاههای خاص و برخی اعضای هیات های نظارت در عدم تایید صلاحیت تعدادی از چهره های محبوب و خدوم مردمی مورد اعتراض جدی ما فعالان سیاسی و اجتماعی بوده و این امر موجب شد تا مردم عزیز نتوانند این خدمتگزاران شجاع و صادق خود را در لیست نامزدهای انتخاباتی داشته باشند، لیکن حرکت پر شور و یکپارچه همراه با تحمل سختی صف های طولانی و حضور امیدبخش و صبورانه ى شما در حوزه هاى اخذ رأى تا نیمه شب، قطعاً پاسخ خوبى را به تفکرهای تنگ نظر و اقتدارگرا داد.
اکنون که با این حماسه ى بزرگ ، فضای جامعه سرشار از امید و نشاط شده و تلاش و خودباوری مردم نوید رشد و شکوفایی بزرگی را برای ایران و شیراز عزیز می دهد، عده اى با بى احترامى به رای مردم و بدون رعایت مصالح ملی، و به رغم تایید انتخابات توسط هیات های عالی نظارت و شورای نگهبان، هم چنان در تلاشند تا با شبه افکنى و افترا و تهدید و تخریب چهره مسئولین که با تلاش شبانه روزى، تمام همت خود را معطوف به برگزاری انتخاباتی سالم نموده اند، آراء مردم را مخدوش نمایند، که بی شک از نظر شما مردم بزرگ و نخبگان و فعالین سیاسی کاری عبث و غیر اخلاقی است.
لذا قاطعانه اعلام می کنیم که ضمن حمایت و پشتیبانی از زحمات و تلاش های دولت و مسئولین استانی در صیانت از آرای مردم، به طور جدی و  با تمام قوا در صحنه حضور داریم و اجازه نخواهیم داد آنهایی که با وعده هاى پوشالی نتوانستند رای مردم را بدست آورند، بر آن خدشه ای وارد نمایند، چرا که به فرموده حضرت امام (ره) میزان رای ملت است.
اگر این عده کوچکترین دلیل محکمه پسند و یا مستنداتی دارند، لازم است آن را از مجاری قانونی دنبال نمایند واطمینان داشته باشند که ما نیز از آنان حمایت خواهیم کرد.
به هر حال از همه عزیزان و فعالین سیاسی صادق و منصف با هر نوع تفکر و سلیقه سیاسى فرهنگى می خواهیم که براى حفظ مصالح کشور و احترام به رای مردم ، تلاش خود را معطوف به بهبود فضای امید و وحدت ملی و استانی، در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمایند تا انشالله بتوان خدمات شایسته تر و ارزنده تری به مردم خوب ،همیشه در صحنه و لایق کشور و شیراز ارائه نمود.
توفیق روز افزون همه خدمتگزاران صادق به مردم و جمهوری اسلامی ایران را از خداوند بزرگ خواهانیم و از هیچ کوششی برای حفظ وحدت و همدلی مردم ایران و رشد و شکوفایی کشور دریغ نخواهیم کرد.

١- انجمن اسلامی جامعه پزشکی
٢- انجمن اسلامی معلمان
٣- انجمن اسلامی مهندسان
۴- انجمن اسلامی مدرسین دانشگاهها
۵- جمعیت زنان مسلمان نواندیش
۶- حزب اتحاد ملت ایران اسلامی
٧- حزب اراده ملت ایران
٨- حزب اسلامی کار
٩- حزب اعتماد ملی
١٠- حزب مردم سالاری
١١- حزب کارگزاران سازندگی ایران
١٢- حزب همبستگی ایران اسلامی
١٣- حزب ندای ایرانیان
١۴- خانه کارگر
١۵- سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی
١۶- مجمع دانش آموختگان ایران اسلامی
١٧- مجمع زنان اصلاح طلب
١٨- مجمع فرهنگیان ایران اسلامی
١٩- مجمع کارمندان خط امام (ره )
٢٠- مجمع نمایندگان ادوار مجلس
٢١- مجمع نیروهای خط امام (ره )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.