تاکید جراحان بین المللی زیبایی بینی در شیراز: استفاده از روش های ترمیمی به جای روش های تخریبی

خبر پارسی – در اولین روز از دومین دوره بین المللی آموزشی اعمال جراحی بینی و اندسکوپی سینوس در خاورمیانه که با حضور حضور اساتید برجسته و سرشناس بین المللی و داخلی در شهر شیراز برگزار می شود بر استفاده از روش های ترمیمی در جراحی بینی به جای روش های تخریبی تاکید گردید.
دکتر علیرضا مصباحی دبیر انجمن راینولوژی ایران و رئیس همایش یاد شده با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت:
حدود ۳۰۰ جراح و متخصص گوش و حلق و بینی و زیبایی از ۳۰ کشور دنیا دراولین روز از دومین دوره بین المللی آموزشی اعمال جراحی بینی و اندسکوپی سینوس در خاورمیانه به تبادل نظر در رابطه با روش های نوین جراحی پلاستیک همراه با حفظ عملکرد بینی پرداختند.
دبیر انجمن راینولوژی استان فارس،موضوع سخنرانی جراحان برجسته پلاستیک بینی اروپا و آمریکا را در اولین روز از سمینار یاد شده استفاده از روش های ترمیمی بینی به جای روش های تخریبی دانست و گفت: سخنرانان امروز تاکید داشتند: در روش های نوین جراحی بینی تمام سعی جراحان بر این است که هرچه بیشتر بافت های بینی بر سر جای خود باقی بماند و در حد امکان بر خلاف روش های قبلی که از اجزاء بینی برداشته می شد،بافت ها بازسازی و جابجا شوند نه اینکه بافت هاب بینی را دور بریزیم.
این فلوشیب بین المللی جراحی پلاستیک بینی و صورت ادامه داد: ما در اولین روز این سمینار به شرکت کنندگان توصیه کردیم با تغییر شکل غضروف و استخوان بینی را کوچک کنند و از دور ریختن بافت های بینی به شدت خودداری شود چرا که عوارض روش های قبلی پس از ۱۰ یا ۲۰ سال خود را نشان می دهد لذا به همکاران جراح بینی تاکید می کنیم که از برداشتن بافت های بینی برای کوچک کردن آن خودداری کنند.
وی یادآور شد: نه بینی بزرگ برای صورت توصیه می شود و نه بینی کوچک بلکه بینی باید متناسب با صورت باشد.کسانی هم که فکر می کنند هرچه بینی کوچکتر باشد،در اشتباهند چرا که در این صورت تنفس فرد مشکل تر می شود.
به گفته این فلوشیپ بین المللی بینی،درصدی ازکسانی که بینی خود را کوچک کرده اند با دهان نفس می کشند و دلیل این مسئله نیز کوچک کردن بیش از حد بینی است در صورتی که بینی فیلتر هوای ورودی به ریه است و رطوبت و سرعت هوا را تنظیم می کند.
دبیر انجمن راینولوژی ایران به کسانی که می خواهند بینی خود را به تیغ جراحان بسپارند توصیه کرد: پزشکانی را انتخاب کنند که به جای روش های تخریبی از روش های ترمیمی استفاده می کنند و اشکلات ظاهری را همراه با حفظ عملکرد بینی برطرف می کنند.
بنا بر این گزارش در اولین روز از دومین دوره بین المللی آموزشی اعمال جراحی بینی و اندوسکوپی سینوس در خاورمیانه که صبح امروز در شهر شیراز برگزار شد،پروفسورگویش رئیس جامعه جراحان بینی اروپا و همچنین افرادی چون دبیر جامعه جراحان بینی و آلر‍ی اروپا و نیز نایب رئیس فدراسیون بین المللی جراحی پلاستیک صورتو همچنین دکتر علیرضا مصباحی دبیر بین الملل انجمن راینولوزی ایران و مدرس جامعه جراحان پلاستیک اروپا و آمریکا به ارائه روش های نوین جراحی پلاستیک همراه با حفظ عملکرد بینی پرداختند.
یاد آور می شود: سخنرانان طی سه روز اول مراحل مختلف اعمال جراحی رینوپلاستی و اندوسکوپی را بصورت کاملا” عملی آموش داده (A-Z) و در روز چهارم حین اعمال جراحی زنده در یکی از بیمارستان های شیراز ،نظرات خود را با شرکت کنندگان در میان خواهند گذاشت.
برگزاری کارگاه‌های علمی و عملی تزریق ژل و بوتاکس در حاشیه این دوره آموزشی و نیز برگزاری نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی با حضور شرکت های معتبر خارجی و داخلی از برنامه های جنبی این سمینار آموزشی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.