تاریخ مصرف کیک و ساندیس گذشته است!/ دولت تدبیر و امید دولت لولو و ممه نیست!

خبر پارسی – وقتی در دولت قبل و به مناسبت های مختلف کامیون کامیون نیرو خالی می کردند تا مثلا سخنرانی احمدی نژاد یا فلان مناسبت شلوغ به نظر برسد و یا وقتی کیک و ساندیس توزیع می کردند تا تعداد بیشتری جمعیت به این برنامه ها بروند،آن را توهین به شعور مردم دانستیم و بسیاری از مردم و نخبگان و دانشگاهیان و روزنامه نگاران این حرکت های پوپولیستی را نقد کردند و از آن دوری جستند و از این حماسه های مصنوعی تعبیر به حماسه کیک و ساندیس کردند!
روز گذشته وقتی تالار حافظ شیراز رنگ هیچ کامیونی به خودش ندید و شهر نیز غرق در بیلبوردهای تبلیغاتی برای مراسم گرامیداشت ۲۴ خرداد نشد خیلی عجیب نبود که این تالار مملو از سیاهی لشکر شود تا به کیک و ساندیسی دلخوش باشند!
بسیاری از مخاطبین برنامه های دولت احمدی نژاد مخاطبینی بودند که یا از سر اجبار مخاطب برنامه های دولت شده بودند یا سیاهی لشکرانی بودند که به کیک و ساندیسی راضی می شدند عجیب اما این است که رسانه های منتقد دولت در شیراز این سیاهی لشکرها را جمعیت کیفی و فکری می دانند و عجیب تر اینکه رسانه های همسو با دولت از غیبت این سیاهی لشکرها ابراز نگرانی می کنند!
خبر پارسی به همه رسانه های منتقد چه مخالف دولت چه همسو با دولت یادآور می شود دولت تدبیر و امید دولت لولو و ممه نیست!دولت تدبیر و امید دولت غنی سازی اورانیوم توسط یک دانش آموز ۱۵ ساله در زیر زمین نیست!دولت تدبیر و امید دولتی نیست که یک بچه ۴ ساله آن سوی دنیا رئیس جمهورش را حسن صدا بزند! این دولت مردم را خس و خاشاک نمی داند و به آنها نمی گوید آفتابه بگیرید دستتان آب را …..بگم؟!!
خبر پارسی به عنوان یک رسانه نو اندیش هرگز اعتقادی به سیاهی لشکر نداشته و ندارد.هنوز فراموش نکرده ایم که سازمان میراث فرهنگی دولت پاکدستان با اختصاص بودجه هنگفت از بیت المال و با استفاده ازکارکنان دستگاه های مختلف، قصد برگزاری میتینگی در استادیوم صد هزار نفری آزادی را داشت که با وجود همه بریز و بپاش ها نتوانستند گوشه ای از استادیوم را پر کنند.جشنی که بسته های پذیرایی و ناهار روز مراسمش را به سبک هواپیمایی و توسط کترینگ یک شرکت هواپیمایی تهیه و آماده توزیع شده بود و هزینه هر نفر نیز ۴۰ هزارتومان برآورد شده بود!
دیروز منتقد این نوع از لشکر کشی بودیم امروز هم منتقدیم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.