بهمن حاجات نیا:ابتکار به دعوت شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب فارس به شیراز می آید/ اصلاح طلبان ،رییس جمهور را انسانی منطقی و با تدبیر می دانند

خبر پارسی – سخنگوی شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب فارس ،با بیان این مطلب که معاون رییس جمهور به دعوت شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب فارس به شیراز می آید،افزود:معصومه ابتکار یکی از سخنرانان همایش بزرگ دولت تدبیروامید؛بیم ها و امیدها است که قرار است عصر دوشنبه  این هفته در شیراز برگزارگردد.

بهمن حاجات نیا هدف از برگزاری این همایش را بررسی راه های انتقال تجربیات دولت اصلاحات به دولت تدبیر و امید دانست و افزود:وجوه اشتراک بین دولت آقای روحانی و آقای خاتمی بسیار  زیاداست از همین رو تجربیات کسب شده در دولت اصلاحات می تواند راه گشای بسیاری از چالش های پیش روی دولت یازدهم باشد.

وی افزود:اصلاح طلبان ،رییس جمهور را انسانی منطقی و با تدبیر می دانند به همین دلیل با همراهی در انتخابات زمینه پیروزی وی را در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  فراهم کردند.

حاجات نیا افزود:این همراهی کماکان نیز ادامه دارد و اصلاح طلبان وظیفه خود می دانند تا با هدف مرتفع ساختن چالش های پیش رو و موجود  کشور دولت را یاری کنند.

سخنگوی شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلبان فارس برگزاری همایش بزرگ دولت تدبیروامید؛بیم ها و امیدها را نیز در همین راستا دانست وضمن دعوت عموم مردم برای شرکت در این همایش ، افزود: دکتر محمد ابراهیم انصاری لاری (استاندارفارس در دولت اصلاحات)یکی دیگر از سخنرانان این همایش خواهد بود.

گفتنی است همایش بزرگ دولت تدبیروامید؛بیم ها و امیدهاروز دوشنبه ۲۵ آذر ماه جاری راس ساعت ۱۷ و در تالارشهیددستغیب مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز(جهاد دانشگاهی )برگزار می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.