برپایی دهمین نمایشگاه گردشگری در فارس

خبرپارسی –  مدیر کل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس از برپایی دهمین نمایشگاه گردشگری در روزهای آتی در شیراز خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس،  مصیب امیری درنشست خبری ویژه نمایشگاه گردشگری فارس، بااشاره به حضور ۲۳ بیمارستان بزرگ کشور در این دوره از نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز گفت:  گردشگری سلامت یکی از اولویت های اصلی گردشگری استان به شمار می آید، بر همین اساس تلاش شده است تا عوامل تاثیر گذار بر توسعه این حوزه گردشگری از جمله  خدمات بیمارستانهای دولتی و خصوصی ، دفاتر خدمات مسافرتی  فعال در این زمینه و ایرلاینها  به نمایش گذاشته شود.

وی با اشاره به ثبت جهانی محور ساسانی فارس  اضافه کرد: گردشگری مذهبی یکی دیگر از اولویت های این نمایشگاه است و در کنار آن گردشگری تاریخی  و فرهنگی نیز مد نظر قرار گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس از حضور۳۰ نماینده مجلس شورای اسلامی به همراه  نمایندگان استان در این دوره از نمایشگاه خبر داد وافزود: همزمان با برگزاری دهمین نمایشگاه پارس ، ۴ نشست علمی و تخصصی، ۳ تور گردشگری با مضامین و اهداف متنوع در بافت تاریخی- فرهنگی شیراز و  نشستهای سالیانه روسای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کشور، روسای جامعه هتلداران کشور و روسای انجمن صنفی راهنمایان کشور  برگزار می شود.

این مقام مسئول با اعلام استقبال آژانس های گردشگری ۶ کشور ترکیه، سنگاپور، امارات، عمان، اندونزی و هند  تصریح کرد:  تقویت سرمایه گذاری در بخش گردشگری کشور از موارد مد نظر این نمایشگاه است و در همین راستا، ادارات کل میراث فرهنگی سایراستانها نیز در نمایشگاه حضور فعال  خواهند داشت.

در ادامه این نشست، امید حقیقت مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی در گردشگری سلامت نیز  از حضورانجمن های علمی، نظام پزشکی خبر داد و گفت: استان فارس در بحث توریست سلامت دارای رتبه برتر است و هر گردشگری سلامت تا ۵ هزار دلار ارز به همراه خود وارد کشور می کند.

وی تاکید  کرد: در این نمایشگاه برای اولین بار وزارت بهداشت در کنار بخش گردشگری قرار گرفته است.

یادآور می شود، دهمین نمایشگاه گردشگری پارس به مدت ۴ روز از ۲۱ الی ۲۴ آذرماه، ساعت ۱۶ الی ۲۲ در شهر شیراز ، محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس  پذیرای علاقمندان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.