برق منطقه ای فارس از آخر اول شد!/جناب استاندارنگذارید ادارات استان فارس پستوخانه سیاسیون شود

خبر پارسی – شرکت برق منطقه ای فارس سال گذشته درمیان شرکت های برق منطقه ای ،جایگاهی بهتر از آخر کسب نکرد!

به استناد گزارش بررسی حوادث شبکه انتقال، تهیه و تنظیم شده توسط دفتر مطالعات وحفاظت شبکه معاونت برنامه ریزی ونظارت بر امنیت شبکه، شرکت مدیریت شبکه برق ایران در سال۹۲، شرکت برق منطقه ای فارس در جایگاه آخر یعنی هفدهم قرار دارد و موید این موضوع نمودار آماری مقایسه شاخص عملکرد صحیح سیستم های حفاظتی شرکت های برق منطقه ای و سازمان آب و برق خوزستان می باشد.

behdad777

یادآور می شود در بارش برف ۳۰ سانتی متری در زمستان ۹۲ بیش از سی ساعت برق بخش های زیادی از شهرستان شیراز و شهرستان های مرودشت و سپیدان و حومه آنها قطع و بالغ بر ۳۰ ایستگاه برق متعلق به شرکت برق منطقه ای فارس از مدار خارج گردید .

نمایندگان محترم فارس که اغلب حامی مشفقیان هستند،به این سئوال پاسخ دهند که علت چیست ؟ چرا باید آب و برق بر اثر بارش ۳۰ سانتی متری برف قطع شود ؟

نگاهی گذرا به رله های خارج از مدار در شبکه انتقال و فوق توزیع شرکت برق منطقه ای فارس آماری بسیار هولناک بدست می دهند که نمایندگان محترم مردم در خانه ملت را به پیگیری آن دعوت می کنیم.

آیا وظیفه اصلی شرکت برق منطقه ای فارس چیزی جز حفظ و تداوم برق رسانی است؟

برخی کارشناسان معتقدند علت حوادث  پیش آمده در شبکه انتقال و فوق توزیع برق در شبکه شرکت برق منطقه ای فارس،خروج اکثر قریب به اتفاق تجهیزات حفاظتی و رله ها ، طی سال های متمادی در پست ها و خطوط انتقال و فوق توزیع برق این شرکت است و هیچ گونه اقدامی نیز به جهت بهسازی و نوسازی تجهیزات حفاظتی و رله ها به عمل نیامده است .این موضوع را خبر پارسی تایید یا تکذیب نمی کند اما گفته می شود مدیر عامل محترم شرکت برق منطقه ای فارس جناب آقای مهندس مشفقیان با علم به این موضوع و دانستن وظیفه اصلی خود در شرکت برق منطقه ای فارس ، که همانا حفظ و تداوم برق رسانی و پایداری شبکه می باشد ، با انحراف بودجه های تعمیراتی و نوسازی ، اقدام به احداث تشریفاتی و غیر ضرور پست های مختلف نموده است .

برخی اخبار غیر رسمی نیز می گوید: پست ۴۰۰ کیلو ولت لامرد که حدود ۲ سال از افتتاح آن می گذرد، چندین مرتبه به دلیل عدم انجام تست های حفاظتی و رله ها از مدار خارج و مناطق وسیعی از جنوب فارس را بی برق نموده است .اگر این اخبار و مسائل ذکر شده در بالا درست باشد آیا نمایندگان محترم مردم فارس در مجلس شورای اسلامی همچنان باید از مشفقیان حمایت کنند؟ ما امیدواریم همه اخبار بالا کذب باشد اگرچه مستندات موجود در خبر پارسی خبر ازحقایقی تلخ می دهند.

جناب استاندار! نگذارید ادارات استان فارس پستوخانه سیاسیون شود.لطفا!

18 دیدگاه برای “برق منطقه ای فارس از آخر اول شد!/جناب استاندارنگذارید ادارات استان فارس پستوخانه سیاسیون شود

    1. دوست محترم
      احتراما
      یقینا حرف از سلامت زدن توسط شما و با نظری کوتاه به قانون ارتقاء سلامت اداری و مقابله با فساد ،حرفی بس بیهوده است چرا که با اسناد و استدلال های موجود دیگر جای شبه ای باقی نمی ماند لازم به ذکر است متن ماده ق13ـقانون ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد بیان می کند :” کلیه مسؤولان دستگاههای مشمول این قانون موظفند بدون فوت وقت از شروع یا وقوع جرائم مربوط به ارتشاء، اختلاس، کلاهبرداری، تبانی در معاملات دولتی، اخذ درصد (پورسانت) در معاملات داخلی یا خارجی، اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی، دخالت در معاملات دولتی در مواردی که ممنوعیت قانونی دارد، تحصیل مال نامشروع، استفاده غیرمجاز یا تصرف غیرقانونی در وجوه یا اموال دولتی یا عمومی و یا تضییع آنها، تدلیس در معاملات دولتی، اخذ وجه یا مال غیرقانونی یا امر به اخذ آن، منظور نمودن نفعی برای خود یا دیگری تحت هر عنوان اعم از کمیسیون، پاداش، حق‌الزحمه یا حق‌العمل در معامله یا مزایده یا مناقصه و سایر جرائم مرتبط با مفاسد اقتصادی در حوزه مأموریت خود بلافاصله باید مراتب را به مقامات قضائی و اداری رسیدگی‌کننده به جرائم و تخلفات گزارش نمایند، در غیر این صورت مشمول مجازات مقرر در ماده (606) قانون مجازات اسلامی می‌شوند.
      تبصره ـ هر یک از کارکنان دستگاههای موضوع این قانون که در حیطه وظایف خود از وقوع جرائم مذکور در دستگاه متبوع خود مطلع شود مکلف است بدون اطلاع سایرین مراتب را به صورت مکتوب و فوری به مسؤول بالاتر خود و یا واحد نظارتی گزارش نماید در غیر این صورت مشمول مجازات فوق می‌شود.”
      لذا شایسته است کلیه مسلمین چنانچه تخلفی از برق منطقه ای فارس ببینند بدون فوت وقت سایر گزارشات مستند و مستدل خود را در خصوص شرکت برق منطقه ای فارس به نهادهای محترم نظارتی کشور ارسال فرمایند تا به موقع جلوی فساد گرفته شود(البته ما امیدواریم هیچ فسادی در این اداره نباشد و اغنشاالله که نیست) لازم به ذکر است که ماده17ـ قانون ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد بیان می کند که :”دولت مکلف است طبق مقررات این قانون نسبت به حمایت قانونی و تأمین امنیت و جبران خسارت اشخاصی که تحت عنوان مخبر یا گزارش‌دهنده، اطلاعات خود را برای پیشگیری، کشف یا اثبات جرم و همچنین شناسایی مرتکب، در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار می‌دهند و به این دلیل در معرض تهدید و اقدامات انتقام‌جویانه قرار می‌گیرند، اقدام نماید. اقدامات حمایتی عبارتند از:
      الف ـ عدم افشاء اطلاعات مربوط به هویت و مشخصات خانوادگی و محل سکونت یا فعالیت اشخاص مذکور، مگر در مواردی که قاضی رسیدگی‌کننده به لحاظ ضرورت شرعی یا محاکمه عادلانه و تأمین حق دفاع متهم افشاء هویت آنان را لازم بداند. چگونگی عدم افشاء هویت اشخاص یاد شده و همچنین دسترسی اشخاص ذی‌نفع، در آیین‌نامه اجرائی این قانون مشخص می‌شود.
      ب ـ فراهم آوردن موجبات انتقال افراد مذکور با درخواست آنان به محل مناسب دیگر در صورتی که در دستگاههای اجرائی موضوع بندهای (الف)، (ب) و ‌(ج) ماده (2) این قانون شاغل باشند، دستگاه مربوط موظف به انجام این امر است و این انتقال نباید به هیچ وجه موجب تقلیل حقوق، مزایا، گروه شغلی و حقوق مکتسبه مستخدم گردد.
      ج ـ جبران صدمات و خسارات جسمی یا مالی در مواردی که امکان جبران فوری آن از ناحیه واردکننده صدمه یا خسارت ممکن نباشد. در این صورت دولت جانشین زیان‌دیده محسوب می‌شود و می‌تواند خسارت پرداخت شده را مطالبه نماید.
      د ـ هرگونه رفتار تبعیض‌آمیز از جمله اخراج، بازخرید کردن، بازنشسته نمودن پیش از موعد، تغییر وضعیت، جابه‌جایی، ارزشیابی غیرمنصفانه، لغو قرارداد، قطع یا کاهش حقوق و مزایای مخبر، گزارش‌دهنده و منبعی که اطلاعات صحیحی را به مقامات ذی‌صلاح قانونی منعکس می‌نمایند ممنوع است.
      تبصره ـ اشخاص فوق در صورتی مشمول مقررات این قانون می‌شوند که اطلاعات آنها صحیح و اقدامات آنان مورد تأیید مراجع ذی‌صلاح باشد.”
      همچنین امروز دادستان کل کشور در خصوص اختلاس 3000 ملیاردی فرمودند :”حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای دادستان کل کشور در جلسه علنی امروز مجلس در تشریح برخورد با مفاسد اقتصادی گفت: مبارزه با فساد اعم از مالی، اداری و سیاسی بر کسی پوشیده نیست و اگر فساد و مخصوصا فساد مالی با فساد سیاسی با هم همراه شد می‌تواند برای نظام و خصوصا برای نظام اسلامی مشکلات جدی را ایجاد کند.

      وی افزود: اگر فساد نهادینه شد و گسترش پیدا کرد قطعا عدالت که یکی از اهداف اصلی و مهم نظام اسلامی است قابل دسترسی نخواهد بود. مبارزه با فساد سخت است و هزینه دارد.

      دادستان کل کشور اظهار داشت:‌ یقینا افراد مفسد هم بیکار نمی‌نشینند و سعی می‌کنند تا در راه این مبارزه سنگ اندازی کرده و موانعی را ایجاد کنند تا نگذارند این مبارزه به نتیجه برسد و ما نیز باید دست در دست یکدیگر موانع موجود بر سر راه مبارزه با فساد را از سر راه برداریم.

      دادستان کل کشور اظهار داشت: ایجاد اینکه فسادی در کشور اتفاق بیفتد و در آینده تکرار شود و کم‌ یا زیاد آن ممکن است اما مهم این است که اگر اتفاقی رخ داد با هر رده‌ای و هر کسی افراد را مورد تعقیب قرار داده و با آنها برخورد می‌کند. –

      پس هم وطنان محترم کمک کنید تا بیشتر مفسدین اقتصادی دچار ترس و واهمه شوند البته با گزارشات مستند و مستدل و خواهشمندم همیشه اصل برائت در اسلام را مد نظر داشته باشید و بدانید که خدا شاهد و ناظر براعمال ماست .

      در خصوص دوست ندای اندیشه هم فقط باید سکوت نمود چون جواب برخی فقط خاموشی است و در خصوص ادعاهای ایشان صرفا باید به دستگاه های نظارتی کشور و دادگاه ها و احکام صادره و مستندات موجود در پرونده ها رجوع شود که برخی از این مستدات در چند روز اخیر عیان شده است و انشا الله مابقی نیز به سمع و نظر مسلمین به جهت شناخت برخی خواهد رسید و امیدوارم مورد قبول درگاه خداوند متعال قرار گیرد زیرا که هدف فقط خدمت و آشکار ساختن فساد به جهت جلوگیری از آن به استناد فرمان هشت ماده حضرت آقا (مدظله عالی) می باشد و بس
      انشاء الله در سایه حضرت ولی عصر (عج) جناب آقای فرزاد صدری منصور و گامهایتان مورد قبول درگاه حضرت حق واقع شود .

      1. لطفا گزارش شرکت فارس تکاب و پوشش تکاب را چاپ فرمایید مستندات که کافیه

  1. 3 سال پیش 3 میلیون از مردم پول گرفتن بابت برق باغشهری های بهارستان سپاه ولی هنوز هیچ کاری نکرده فقط میگه باشه حداقل آقای مشفقیان پولمون پس بده برق نخواستیم

  2. مثلا ندای اندیشه هستی تو! غصنفر گفته سال 92 لینک شما مربوط به فعالیت سال 91 است . تازه به روباه گفتند شاهدت کیه گفت دمم!رفتی از سایت برق منطقه ای مدرک آوردی!آآ..معلومه که کسی نمی گوید ماست من ترش است. واویلا تا قیامت برای فارس و مدیران سیاسیش

    1. اتهام دروغ نوشتن و نشر اکاذیب نسبت به سایت رسمی وزارت نیرو چیزیه که فقط از امثال خبر پارسی برمیاد در ضمن تو لینکها یکیش مال سال 91 هست باقیش مال 92 هست نکنه میخاید به سایت رسمی متعلق به دولت جمهوری اسلامی اتهام نشر اکاذیب بزنید؟ همانطور که پیش از این در سال 88 به نظام اسلامی اتهام شکنجه و برخورد غیرانسانی با معترضان زدید؟

      1. دوست محترم جناب آقا یا خانم غضنفر صدری
        احتراما
        ما از سازمانهای نظارتی کشور و به دلیل تعلق خاطر به نظام اسلامی درخواست بررسی و نظارت نموده ایم و مستندات مشخص و معلومی نیز در نزد ماست که به موقع به جهت تنویر اذهان عمومی منتشر خواهد شد.
        همچنین امروز صحبت از جناب آقای فرزاد صدری و یا آقا و خانم X نیست بلکه صحبت از حیف و میل بیت المال مسلمین و بررسی قصد افراد است از دستگاه های محترم نظارتی درخواست بررسی مفاسد اقتصادی را کرده ایم و این موضوع که قصد مفسدین آیا ضربه زدن به نظام اقتصادی در راستای انقلاب های مخملی است یا خیر و درخواست برخورد در صورت صحت ادله جرم ها و بزه های منتسبه را نموده ایم و بر فرض مثال اگر آقای فرزاد صدری جرمی را در حیطه نظام مقدس جمهوری اسلامی مرتکب شده باشند و با رافت اسلامی و با اذن ولی امر مسلمین آزاد شده باشد شما گناهکار و مجرم هستید که به فردی که هنوز نظام مقدس اسلامی او را مجرم تشخیص نداده اتهام وارد می کنید لازم است به احترام شان نظام مقدس اسلامی و ولی امر مسلمین دم فروبندید و به اتهامات مورد بررسی و مشهود و مستند و مصور و…. خود با استناد به قوانین و شرع مقدس اسلام پاسخ دهید در غیر این صورت دادخواست تشویش اذهان عمومی علیه شما و هر کس دیگری که به شرع و قانون پایبند نباشد صادر و درخواست خواهد شد

  3. من صدری را می شناسم در آزادیخواهی و علاقه اش به نظام تک است یه دانه جاسوس آنها هستند که حقایق را نمی گویند که با نام ارزش ها تیشه به ریشه نظام می زنند.خبر پارسی چرا نمی نویسی رله دیستانس 400 کیلو ولت فسا از مدار خارج است؟رله دیستانس خط 928 هم همینطور. باز هم اسم بیاورم یا بگذاریم م.م باز هم بنویسد تا ما باز هم کامنت افشاگرانه بگذاریم.صدری جان امثالبه آقازاده ها بی اعتنا باش او به مسئوولین دولت تدبیر و امید تهمت زده و خبر موثق داریم که برخی از اعضای شورای شهر به وساطتش رفته اند.باز هم بگویم؟بگویم آقازاده ها در کازرون کجا اقامت داشتند؟بگویم می خواستند پست 66 کیلو ولت یک مجتمع خصوصی را که برای ایجادش پول داده بود افتتاح و به نام خود تمام کنند؟راستی دم شما و عکس های افشاگرانه تان گرم.حالا آن شاعر نیوز برود در سایتش منعکس کند دیگر .مگر دم از ارزش ها نمی زد؟مگر پیرو مکتب بگم بگم تیست؟باید از ادبیات بگم بگم علیه خودشان استفاده کرد . گفتنی ها زیاد است ندا جان!…

    1. جناب جارچی ممنون از لطف شما ولی اگر برای ادعایت مدرکی داری بفرست لطفا . ما در خبر خود هیچ موردی را صددرصد ندانسته ایم نوشتیم شنیدیم و تایید یا تکذیب نمی کنیم.با شخص مشفقیان هم نه دشمنی داریم نه کینه مرام مسلمانیمان می گوید به او و سلامت نفسش ایمان داشته باشیم اما مثل هر مدیر دیگری امکان دارد ضعف هایی داشته باشد ضعف هایی که گاهی ممکن است خسارات سنگینی را به نظام اسلامی وارد کند. معتقدیم مهندس مشفقیان چه خوب چه بد برود دیگر. هم سن بالایی دارد هم 9 سالی می شود که در این سمت است برود به امان خدا تا فرصت خدمتگزاری برای همه دلسوزان نظام فراهم شود.قطعاسال های خدمت او تجربه گرانبهایی است که باید در جای دیگر از این تجربه استفاده کرد. شما هم ناراحت نباش سالهاست به ما انگ می زنند.ما که سهل است . روزگاری نعوذبالله در اثر تبلیغات دستگاه اموی و شخص معاویه وقتی امام علی (ع)آن اول مرد نمازگزار پس از پیامبر (ص) وقتی در خانه خدا و در هنگام سجده به شهادت رسید عده ای گفتند مگر علی نماز هم می خواند؟!!امثال من که خاک پای آن حضرت هم نمی شویم بگذار همچنان تهنت بزتتد …

      1. کاکو فرزاد خودت مینویسی خودت هم جواب خودتو میدی! خودت میشی چماغ خودتم میشی هویج! با بچه های ایسنا که صحبت میکردم میگفتن زیاد سر به سرش نذار خیلی هم نسبت به نوشته هاش حساس نباش می دونی چرا؟

      2. کدام بچه های ایسنا؟پسر مشفقیان تو واتساپ یکی از دوستان سابق ایسنا چند نکته نوشته بود که از آن جمله تحلیل منطقی خبر پارسی بود.آیا منظور شما همین دوست است؟

  4. اقای خبرپارسی چراحرف بیخود میزنی؟مگر اقای مشفقیان خودش دلش نمیخواد از برق برود !! به جان شما ،میراث فرهنگی اجازه نمیده؛اینها مدیران میراثی هستند.حفظ ونگهداری مدیران میراثی وظیفه همه ماست.
    از این تیپ مدیران ما کمتر داریم ،نسلشون منقرض شده ؛حتی شنیدم در فیش حقوقی ایشون گزینه ای بنام (حق نگهداری )وجود دارد.اینجوری اشتغالزایی کرده!
    شما اصلاح طلبان کثیف چرا در بحث میراث ومحیط زیست گزینشی برخورد می کنید.چرا حفاظت از پلنگ ایرانی را مهم می دانید یا ارگ کریم خانی و..ولی به نسل درحال انقراض مدیران شیرازی توجه نمی کنید.

    1. امام صادق علیه‌السلام در روایتی نفرمودند: «کسی که مومنی را تحقیر نماید، خواه مسکین باشد یا غیر مسکین، این عمل پیوسته مورد تحقیر و دشمنی باری تعالی خواهد بود تا از روش نادرست خود برگردد و او را با دیده یک مسلمان مورد احترام بنگرد».

      1. روایتی قابل تامل است!مومنین بسیاری این سال ها فتنه گر و جاسوس بیگانه خواتده شدند خوب است ما فعلا نه کسی را جاسوس خطاب کردیم نه فتنه گر مدیری را به جای تحقیر نقد کردیم.عملکردش را …

  5. جوابیه سایت خبری حافظ نیوز به آدرس 🙁http://hafeznews.ir/)در پاسخ به :لابی گسترده «یک نماینده اصولگرا» با اصلاح طلبان برای حضور در هیات رئیسه مجلس :

    از سایت خبر پارسی و اعتدال و تابناک و خبرگزاری فارس و … خواهشمند است منتشر فرماییدبا احترام و سپاس از روشنگری شما :

    بسمه تعالی
    آقازاده محترم جناب آقای مهندس محمد رضا مشفقیان مدیر عامل محترم و مادام العمر شرکت برق منطقه ای فارس، آری ندای مشفقیان عزیز
    بسیارعلاقمند و مشتاق بودم تا نگاشته ام را “با سلام و احترام ” آغاز کنم ولیکن هرچه کردم نتوانستم و از این جهت از شما پوزش می طلبم . امروز سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خونین شهر در عملیات بیت المقدس است ، بله درست در ساعت 22:30 اول خرداد 1361 تلاش برای آزادی سازی خرمشهر با رمز «بسم الله القاسم الجبارین یا محمد بن عبدالله (ع)» آغاز شد ، و چه زیبا شهید اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی می فرماید :” مسجد جامع خرمشهر، قلب شهر بود که می تپید و تا بود مظهر ماندن و استقامت بود. مسجد جامع خرمشهر، مادری بود که فرزندان خویش را زیر بال و پر گرفته بود و در بی پناهی پناه داده بود و تا بود مظهر ماندن و استقامت بود و آنگاه نیز که خرمشهر به اشغال متجاوزان در آمد و مدافعان ناگزیر شدند که به آن سوی شط خرمشهر کوچ کنند باز هم مسجد جامع، مظهر همه آن آرزوهایی بود که جز در پازپس گیری شهر برآورده نمی شد. مسجد جامع، همه خرمشهر بود. خرمشهر از همان آغاز، خونین شهر شده بود. خرمشهر خونین شهر شده بود تا طلعت حقیقت از افق غربت و مظلومیت رزم آوران و بسیجیان غرقه در خون ظاهر شود. و مگر آن طلعت را جز از منظر این آفاق می توان نگریست؟ آنان در غربت جنگیدند و با مظلومیت به شهادت رسیدند و پیکرهاشان زیر شنی تانکهای شیطان تکه تکه شد و به آب و باد و خاک و آتش پیوست. اما راز خون آشکار شد. راز خون را جز شهدا درنمی یابند. گردش خون در رگهای زندگی شیرین است اما ریختن آن در پای محبوب، شیرین تر است؛ و نگو شیرین تر، بگو بسیار بسیار شیرین تر است.
    آنان را که از مرگ می ترسند از کربلا می رانند. وقتی که کار آن همه دشوار شد که ماندن در خرمشهر معنای شهادت گرفت،
    هنگام آن بود که شبی عاشورایی برپا شود و کربلائیان پای در آزمونی دشوار بگذارند.
    کربلا مستقر عشاق است و شهید سید محمد علی جهان آرا چنین کرد تا جز شایستگان کسی در آن استقرار نیابد. شایستگان، آنانند که قلبشان را عشق تا آنجا آکنده است که ترس از مرگ، جایی برای ماندن ندارد. شایستگان جاودانند.”

    آری جناب مشفقیان عزیز می دانم که واژه جهاد و جبهه و شهادت ، شهید در ادبیات قلبی شما واژه ای غریب است .پس نباید به شما از این جهت خورده گرفت .
    راستی جناب مشفقیان چقدر خبر کوتاه و دلگرم کننده بود ،” مفسد اقتصادی و مفسد فی الارض مه آفرید خسروی امروز در سالروز آزادسازی خونین شهر بعد از محاکمه اعدام شد .”
    چند وقتی است که سئوالاتی در سایت خبر پارسی و خلج فارس و اعتدال و… از عملکرد پدر محترمتان (جناب آقای مهندس محمد رضا مشفقیان – مدیر عامل محترم و مادام العمر شرکت برق منطقه ای فارس ) مطرح می شود ولی بی پاسخ مانده است خواهشمند است به جهت حفظ اصول اسلامی و اخلاقی و شرعی و… و به استناد فرمان هشت ماده ای حضرت آقا (مدظله عالی) که اصل ، اصول ماست پاسخ دهید ؟
    به اطلاع افرادی که دم از اصولگرایی می زنند می رساند : مقام معظم رهبری (مد ظله عالی )به مناسبت‌های مختلف متذکر این بحث شده‌اند که مهم‌ترین آن بیانات ایشان در فرمان هشت ماده‌ی در زمینه‌ی مبارزه با فساد است که به جهت اهمیت فرازهایی از آن ذکر می‌شود:
    «حکومتی که مفتخر به الگو ساختن نظام علوی است، باید در همه حال تکلیف بزرگ خود را کم کردن فاصله‌‌ی طولانی خویش با نظام آرمانی علوی و اسلامی بداند، و این، جهادی از سر اخلاص و همتی سستی‌ناپذیر می‌طلبد. اگر دست مفسدان و سوءاستفاده‌کنندگان از امکانات حکومتی قطع نشود، و اگر امتیاز طلبان و زیاده‌خواهان پرمدعا و انحصار جو طرد نشوند، سرمایه‌گذار و تولیدکننده و اشتغال‌طلب، همه احساس ناامنی و نومیدی خواهند کرد و کسانی از آنان به استفاده از راه‌های نامشروع و غیرقانونی تشویق خواهند شد.
    به مسئولان خیرخواه در قوای سه‌گانه بیاموزید که تسامح در مبارزه‌ با فساد، به نوعی هم‌دستی با فاسدان و مفسدان است.
    بنابراین خواهشمندم دم از اصولگرایی دیگر نزنید زیرا اصولگرایی چیزی جزء پایبند بودن به اصول نیست و اصل ، اصول ما پایبندی به رهنمود ها و فرمایشات حضرت آقا (مدظله عالی) است .

  6. سلام . وضع برق فارس از این حرفها گذشته وباید مراسم فاتحه خوانی براش گرفت . صدای اقدامات این آقایان در برق شیراز و فارس چند سال دیگه در میاد این تازه اولشه

  7. همونطور که یکی از دوستان گفته آقای مشفقیان میراث فرهنگی استانه و باید مراقبت بشه .حیفه این میراث که خیلی زود از خاطره ها برن ایشون احترامش آنقدر واجبه که بعضی ها برای ماندگاریش به شیراز اومدند و استاندار وقت رو تذکر دادند . پسرشون راست میگن خودش تقصیری ندارد مردم دوسش دارن کاریش نمیشه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.