با این آب توبه ها قصورت پاک نمی شود/آقای کمانه ؛ نه نگو ! برو

خبرپارسی-سقوط ،عاقبتی است که برای همه تیم های فوتبال شیراز متصوریم.از پیام مخابرات و مرصاد تا برق و فجر.هر کدام هم چند صباحی برای دل خوش کنک ها ، ابزار سرگرمی مردم را در قالب برگشت تیم به جایگاه اصلی با خرید امتیاز و ماجرای پایان خدمت و این  قصه ها فراهم می کند.

خودفریبی درد بزرگ ورزش ماست.خیالتان راحت ؛ شیروانی که ما دیده ایم توان خرید تیم لیگ استانی را هم ندارد. مالکیتش در برق هم جوک است .اگر او مالک است ما هم مالکیم زیرا مالکیت آن است که در ثبت شرکت ها به ثبت برسد.فجر هم با شرایط فعلی توان برگشت به لیگ برتر را ندارد. با خودمان تعارف نکنیم.صعود به لیگ برتر ساز و کاری می خواهد که این تیم از آن بهره مند نیست.

حالا خنده دارتر از همه این دردها آن است که مدیرکل ورزش فارس که می گویند در سمتش هم ابقا شده به مجرد آگاهی از سفر وزیر نیرو به شیراز ، دست به قلم شده و برای استاندار نامه می نویسد.بخوانید« باشگاه فرهنگی ورزشی برق شیراز با ۷۰ سال قدمت یکی از قدیمی ترین باشگاه های سازنده ایران است.اکنون به دلیل عدم مدیریت صحیح که در اثر واگذاری غیرمتعارف انجام شده است عملا قادر به اخذ مجوز های قانونی از این اداره کل نمی باشد و این امر نارضایتی عمومی به ویژه در بین جوانان و هواداران را بوجود آورده است.امید است وزیرمحترم نیرو به این خواسته مهم و به حق مردم که منجر به ادامه فعالیت قانونی باشگاه موصوف می باشد،توجه ویژه داشته باشند.»

واژه واژه نامه کمانه مانند میخ در مغز و چشممان فرو می رود.«عدم مدیریت صحیح»،«واگذاری غیر متعارف» ،«عدم اخذ مجوزهای قانونی»«نارضایتی عمومی به ویژه در بین هواداران و جوانان»، «خواسته مهم و به حق مردم» ،«ادامه فعالیت قانونی باشگاه» عباراتی هستند که کاش هر رهگذری به غیر از کمانه بر زبان و قلم می آورد.مسبب خلق همه این عبارات چه کسانی غیر از شخص شخیص شما و حضرت مشفقیان و صادق عابدین است؟ بس کنید لطفا”.فرافکنی و فرار به جلو را تعطیل کنید.

کمانه اگر فراموش کرده ما فراموش نکرده ایم که چگونه کنار صادق عابدین لبخند بر لب از آینده روشن برق با امثال حسین فارسی می گفت.او که امروز می بیند برق اسیر افرادی شده که شایستگی هوادارایش را هم ندارند بهترین راهکار را باید برگزیند. نامه نوشتن ، آب توبه ای نیست که گناه کبیره او در اضمحلال برق را پاک کند.او نباید اصراری به ماندن داشته باشد.«نه» را فراموش کند و به استعفا «بله» بلند بالایی بگوید و ان میز و منصب را برای همیشه فراموش کند. نامه نوشتن چه دردی از برق درمان می کند.

اصلا نمی دانیم کمانه با سازو کار واگذاری یک شرکت و موسسه آشنایی دارد یا خیر.می داند که چه مراحلی باید دنبال شود تا یک باشگاه ثبت گردد یا خیر.امروز فارسی مالک قانونی و رسمی باشگاه برق است. مالکی که مالکیتش را از دستان مدیران فاقد درایت و شایستگی دریافت کرده و برای ابطال مالکیتش باید دنبال بررسی قرارداد اولیه و متمم های بعدی رفت نه اینکه به وزیر نیرو بگوییم بیا تکلیف برق را مشخص کند. برق را شما خاموش کرده اید آن وقت مصیبت روشن کردنش با وزیر باشد؟

 پاسخ  وزیر را شنیدید« تأمین آب و برق مردم استان فارس در اولویت کاری وزارت نیرو قرار دارد و در کنار آن اگر در توان ما بود به احترام عشق و علاقه مردم به توسعه ورزش نیز می پردازیم.» حالا بر اساس این جوابیه برنامه ریزی کنید جناب مدیر!

راستی جناب مدیر!شنیده می شود ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبارات جاری ورزش استان برگشت خورده و باز شنیده ایم این امر در دوره مدیریتی شما مسبوق به سابقه است و سال ۸۴ نیز همین مبلغ را برگشت داده اید!معنای برگشت بودجه،آن هم از اعتبارات جاری را که می دانید؟خدا کند این شنیده واقعیت نداشته باشد توضیح شما در این رابطه هم باید شنیدنی باشد هرچند معاونت برنامه ریزی استانداری هم می تواند در این رابطه شفاف سازی کند اما اگر واقعیت داشته باشد در امر خیر استخاره جایز نیست،برو لطفا!

5 دیدگاه برای “با این آب توبه ها قصورت پاک نمی شود/آقای کمانه ؛ نه نگو ! برو

  1. وای بر این همه بیچارگی نا آنجا که من یکی می دانم برگنداندن پول صحت داره ماندیم استاندار منتظر چیه؟یه بررسی کنه اگه صحت داره استخاره جایز نیست..

  2. فکر کرده با یه مشت کم سواد طرفه تا نامه کمیسیون شما نرفت به فدراسیون که انتقال امتیاز استیل آذین قاونوی نشد حی عمو خداییش چراواقعیت رو نمی گی از کی میترسی یک کلام مردونه بگو منم در این واگذاری سهم داشتم

  3. اگر اقای کمانه دست از این موارد که برای همه فاش شده بر ندارد و هر بار از زیر مسئولیتهای خود شانه خالی کندبزودی عده ای دلسوز ورزش فارس و شیراز مستند ات و مواردی در اختیار سایت خبر پارسی قرار خواهد گرفت تا استاندار محترم دولت تدبیر و امید و دیگر مسئولین بیشتر با چهره افراد و مدیران دوره احمدی نزاد اشنا گردند.

  4. یکی نیس به استاندار بگه ایشون دائم راهی تهران میشه واسه چی چند روز تو هفته میره تهران این پول چقدر به درد ورزش فارس میخورد تو رو خدا آقای کمانه خودت برو سمنان هم جای خوبیه حداقل به تهران نزدیکه

  5. عجب آدمیه!مدتی قبل خواستم برم تهران مسابقات کشوری پول بلیطم و خرجهای دیگه رو خودم دادم گفتن پول نداریم حالا 200 میلیون رو از دست میدن اینا کین دیگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.