بالآخره رکورد سازگار نژاد شکسته شد؛پارسایی و رجبی “امید” شیرازی ها

خبر پارسی – پس از انتخابات مجلس ششم که جلیل سازگار نژاد بالای ۱۸۰ هزار رای کسب کرده بود تاکنون این رکورد دست نخورده باقی مانده بود و حتا فامیلی دستغیب هم نتوانسته بود رکورد او را بزند،تا اینکه یک اصلاح طلب دیگر به نام بهرام پارسایی در انتخابات دهمین دوره توانست از آراء سازگار نژاد پیشی بگیرد.
با اعلام نتایج نهایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان شیراز، بهرام پارسایی و فرج‌الله رجبی راهی بهارستان شدند و دو کاندیدای دیگر لیست امید علی رغم رای بالایشان و تفاوت معنا دار رای آنها با دو کاندید اصولگرایان کارشان به مرحله دوم کشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌منطقه فارس، رئیس ستاد انتخابات استان فارس شامگاه شنبه ۸ اسفند در جمع خبرنگاران با قدردانی از حضور گسترده و باشکوه مردم در انتخابات هفتم اسفند، گفت: شمارش آراء دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شیراز ساعتی قبل به پایان رسیده است.

هادی پژوهش‌جهرمی افزود: در این دوره از انتخابات، ۶۰۳ هزار و ۱۰۵ رای ماخوذه، شمارش شد که در نهایت، ۲ کاندیدا با کسب بیش از ۲۵ درصد آرای ماخوذه، در مرحله اول حد نصاب لازم را برای ورود به مجلس کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: چهار کاندیدا نیز باید در دوره دوم برای ۲ کرسی نمایندگی مجلس از شیراز، با یکدیگر رقابت کنند.

پژوهش یادآور شد: آقایان بهرام پارسایی با کسب ۱۹۸ هزار و ۵۱۷ رای و فرج‌الله رجبی با کسب ۱۷۱ هزار و ۵۲۹ رای موفق به کسب ۲۵ درصد از کل آراء ماخوذه شدند.

وی ادامه داد: آقایان مسعود رضایی با ۱۴۱ هزار و ۸۰۴ رای، علی اکبری با ۱۳۲ هزار و ۴۵۵ رای، جعفر قادری با ۱۱۱ هزار و ۲۹۰ رای و حسین نجابت با ۸۵ هزار و ۵۴۶ رای به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند.

پژوهش اضافه کرد: پس از این افراد، آقایان فریدون عباسی ۸۵ هزار و ۳۰۷ رای، احمدرضا دستغیب ۸۲ هزار و ۴۱۱ رای، ابراهیم عزیزی ۷۵ هزار و ۷۹۲ رای، محمدرضا محمدی‌کشکولی ۶۹ هزار و ۲۹۹ رای، حسین ذوالانوار ۵۰ هزار و ۶۴۴ رای، شاهین محمدصادقی ۴۹ هزار و ۵۶۶ رای و خانم معصومه زارع ۴۰ هزار و ۵۹۵ رای، کسب کرده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: آقایان مسعود زارعی ۲۵ هزار و ۸۷۰ رای، ضرغام صادقی ۲۳ هزار و ۹۹ رای، علاء‌الدین کراماتی ۲۳ هزار و ۸۳ رای، کورش زارعی ۱۹ هزار و ۶۴۵ رای، علی دهقان‌فارسی ۱۴ هزار و ۹۶۰ رای و جوانشیر کدخداپور ۱۱ هزار و ۷۲۳ رای کسب کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایسنا،‌ در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، در حوزه انتخابیه شیراز، بیش از ۵۰ درصد واجدین شرایط رای، در انتخابات شرکت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.