بازی با آبروی گردشگری در فرودگاه شیرازتکرار شد!+عکس

خبر پارسی – فرودگاه‏های بین المللی را در تمام دنیا مکانی می دانند که می تواند اولین اثر را بر روی گردشگر خارجی بگذارد.جایی که برای او ایستگاه خاطره است و دولت ها تمام سعی خود را می کنند تا پایانه های خارجی در فرودگاه ها، ایستگاه خاطرات شیرین گردشگران باشد.

به گزارش خبر پارسی بعد از اینکه با آبروی ایران در فرودگاه شیراز بازی شد و یک گردشگر خارجی در فضای مجازی از قیمت خوراکی ها در فرودگاه شیراز انتقاد کرد و  نوشت : «گرانترین وعده غذایی ما در ایران در فرودگاه بین‌المللی شیراز بود، ما سفارش کاپوچینو دادیم، اما خارج از سفارشِ ما، کیک و ژله هم آوردند؛ ۳ کاپوچینو + ۲ همبرگر + ۱ هات‌داگ؛ ۲.۷ میلیون ریال!»، حالا نوبت به تحویل نامناسب و دور از انتظار بار در پایانه خارجی این فرودگاه است تا با آبروی ایران بازی کند!

ایستادن در صف طولانی تحویل چمدان‌ها در فرودگاه را یکی از سخت ترین و خسته‌کننده‌ترین قسمت یک مسافرت دانسته اند، اما خستگی زمانی بیشتر در تن مسافران می مانند که بار خود را با بدترین حالت ممکن دریافت کنند. در حالی که ترمینال پروازهای خارجی را با ویترینی جذاب درست می‏ کنند تا فرهنگ، توان مدیریتی، ظرفیت‏ های گردشگری و … کشور خود را به رخ توریست‏ ها بکشند.اینجا و در شهری که لقب پایتخت فرهنگی را با خود یدک می کشد،بخشی از پرسنل فرودگاه در حالتی بیگانه با فرهنگ، بار را به مسافران هواپیما تحویل می دهند تا زحمت سایر کارکنان و مدیران فرودگاه به هدر رود!

در ادامه عکس های ناخوشایند تحویل بار در فرودگاه شیراز را که مسافران پرواز ایر عربیا برای خبر پارسی ارسال کرده اند ببینید و از وضعیت تاسف آور پایانه خارجی فرودگاه مثلا بین المللی شیراز غصه بخورید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.