اولین پنج شنبه ماه آخر پاییز با یک عکاس خبری

خبر پارسی – روزنامه نگار در زوم،آخرین ماه از فصل رنگ ها را نیز به بررسی آثار یک عکاس خبری اختصاص داده است.
به گزارش روابط عمومی مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس،شانزدهمین نشست از سلسله نشست های تاریخ مطبوعات فارس،با عنوان«روزنامه نگار در زوم»،نگاهی خواهد داشت به ۸ سال فعالیت حرفه ای رضا قادری،عکاس جوان خبر گزاری ایرنا در استان فارس،که کار خود را نه با انجمن عکس که با انجمن سینمای جوان شروع کرده است.
رضا قادری متولد فروردین ۱۳۶۱ شیراز، موفق شد با درجه ممتاز در مقطع کاردانی رشته عکاسی خبری از دانشکده خبر شیراز فارغ التحصیل شود و از همین دانشکده در رشته مدیریت تبلیغات فرهنگی مدرک کارشناسی خود را اخذ کرد.
او همچنین گواهینامه های فیلمبرداری و نورپردازی و نیزگواهینامه فیلمنامه نویسی را در رزومه کاری خود دارد و موفق به کسب مدرک دیپلم دوره ی یکساله فیلمسازی انجمن سینمای جوانان شیراز در سال ۸۶ نیز شده است.
رضا قادری همچنین نفر برگزیده چهار دوره ی جشنواره عکس خبری در بخشهای تک عکس و مجموعه عکس در بخشهای آزاد و ویژه است و در یازدهمین جشنواره عکس تصویرسال در بخش ویژه سال ۹۲ به عنوان عکاس برگزیده انتخاب شد.
عکاس برگزیده در جشنواره عکس محرم سازمان انرژی اتمی ،نفر سوم -نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه های دفاع مقدس در بخش عکس از دیگر عناوین برگزیده این عکاس خبری در سابقه فعالیتش می باشد.
قادری همچنین از سال ۸۳ -فیلمبردار ، دستیار فیلمبردار ، دستیار کارگردان ، نورپرداز ، عکاس صحنه در فیلم های کوتاه و مستند در آموزشگاه سینمایی شیراز و انجمن سینمای جوانان شیراز بوده است.
او فعالیت مطبوعاتی خود را نیز به صورت پراکنده از سال ۸۶ در مجله سینمایی انجمن سینمای جوانان و تحریریه جوان روزنامه خبر آغاز کرد و
از سال ۸۷ با خبرگزاری جمهوری اسلامی -ایرنا در فارس به صورت حرفه ای مشغول به کار شد.
شرکت در نمایشگاه عکس مشترک خبرگزاری ایرنا و خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی در سئول و تهران، شرکت در نمایشگاه عکس خبرگزاری ایرنا در سازمان ملل ،عکاس خبرگزاری ایرنا در سفرهای مختلف ریاست جمهوری در ایران و عکاس خبرگزاری ایرنا در جشنواره جهانی نوروز در کابل از دیگر سوابق این عکاس جوان است.
قادری همچنین به عنوان عکاس برگزیده ایرنا بین عکاسان ایرنا در استان های مختلف،انتخاب شده است.
شانزدهمین نشست روزنامه نگار در زوم با حضور اصحاب رسانه های فارس پنج شنبه چهارم آذرماه ۹۵ ساعت ۱۸ در سالن اندیشگاه مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس،برگزار می شود.شرکت عموم علاقمندان در این نشست آزاد است.

photo_2016-11-23_10-15-31

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.