انصاری لاری:شیراز نیازمند یک حرکت بین المللی است نه افتتاح معبر و چند رو گذر/کف رای لیست امید از سقف رای همه دوره های پیشین بالاتر است

خبر پارسی – استاندار دوره اصلاحات در فارس معتقد است: برای مردم شیراز حرکتی بین المللی که حیثت این شهر را تامین و تضمین نماید ،از افتتاح چندین روگذر و معبر شهری مهم تراست.

به گزارش دریافتی دکتر محمد ابراهیم انصاری لاری که به دعوت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان فارس در نشست مشترک این شورا با نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و منتخبین لیست امید شورای شهر شیراز و ریاست و اعضای شورای مرکزی ستاد دکتر روخانی در استان فارس سخن می گفت ، هجمه های مطرح شده از سوی رقیب را به علت شکست سنگین در انتخابات اخیر دانست و گفت: رقیب اگرچه در انتخابات ریاست جمهوری ۶۵  به ٣۵ درصد میدان را واگذار کرد ،اما در شوراها و در  کلان شهر ها ١٠٠ درصدد رقابت انتخاباتی را باخت.

وی با اظهار تعجب از دخالت برخی بزرگان استان در زمینه انتخابات شورای شهر عنوان کرد: مطابق قانون اگر شکایتی هست کاندیداهای بازنده می توانند شکایت کنند و محلی برای ورود کسی به عنوان مدعی العموم نیست تا از ناحیه مردم ایراد و اشکالی وارد نماید و هرچه هست فاقد وجاهت قانونی است.

استاندار دوره اصلاحات در فارس ، از علما و بزرگان استان، ائمه جمعه و جماعات خواستند که در این وادی با تامل رفتار کنند و اجازه ندهند که برخی تحلیل های غلط باعث سواستفاده از احساس دلسوزی آنان نسبت به شهر شیراز شود.

انصاری لاری خطاب به منتخبین شورای شهر شیراز گفت:  به شما اعتماد داریم . شما برگزیدگان مردم شیراز هستید. کف رای آخرین نفر شما از سقف رای اولین نفر دوره های پیشین فاصله چشمگیری دارد که نشان از گشوده شدن فصل جدیدی در این زمینه است.

وی با بیان اینکه در دوره های پیشین  با ٢٠  تا  ٣٠ هزار رای، نفرات اول انتخاب می شدند و در این دوره نفر اول  با رای بیش از ١٠٠٠٠٠ نفربرگزیده شده گفت: این موضوع نشان می دهد مشروعیت و مقبولیت شما نسبت به همه شوراهای گذشته وضع بهتری دارد.

استاندار دولت اصلاحات در فارس با خطاب قراردادن منتخبین اظهار کرد: شما با خاستگاه اصلاحات وارد این شورا شده اید و باید با همین خاستگاه و رعایت صداقت، صمیمیت، شفافیت و حس صادقانه خدمت به مردم دوره خود را به پایان ببرید تا شیراز بتواند یک دوره طلایی از مدیریت شما را در ذهن ثبت کند.

دکتر انصاری لاری  در ادامه با بیان این که شیراز شهر خاصی است که می تواند در تراز جهانی بدرخشد بیان کرد: برای مردم شیراز حرکتی بین المللی که حیثت این شهر را تامین و تضمین نماید ،از افتتاح چندین روگذر و معبر شهری مهم تراست،لذا

اگر منتخبین بتوانند سرخوردگی سالیان  گذشته را رفع کرده تا مردم این شهر احساس افتخار کنند ، کار بسیار بزرگی انجام داده اند که انجام آن با پشتوانه  شورای هماهنگی جبهه اصلاحات  و استفاده از دیگر چهره ها و متخصصین امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.