امام جمعه کیش درخواست کرد: مراکز تفریحی و گردشگری جزیره بیشتر شود/انصاری لاری شخصیتی اندیشمند، خوش فهم و اهل تعامل است

خبر پارسی – امام جمعه کیش معتقد است: رونق در جزیره کیش ۲ بخش مهم دارد ،یکی توجه جدی به زیر ساخت ها به گونه ای که باید به سمتی برویم که مراکز تفریحی و گردشگری بیشتر شود، دیگر اینکه باید هزینه اقامت در جزیره کیش پائین بیاید وگرنه رونق جزیره دچار دستخوش می شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیدادی در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل منطقه آزاد کیش گفت: برنامه ۲۰ ساله توسعه که تا سال ۱۴۰۴ ادامه دارد، باید تمام مناطق کشور و به‌ویژه مناطق آزاد را به توسعه برساند، امروز مدت‌زمان زیادی از زمان این برنامه گذشته است و باید در زمان باقی‌مانده توسعه با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

به اعتقاد امام جمعه کیش :در طول سال‌های گذشته ماشین توسعه کشور در مقاطعی با کندی حرکت کرده است و به همین دلیل کار در سال‌های آتی سخت شده است، اما برای توسعه جزیره کیش ما نیازمند ورود گردشگران و ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز  هستیم. جزیره باید به سمت ایجاد مراکز تفریحی و اقامتی و به‌طورکلی ایجاد فضایی مناسب برای آرامش گردشگران حرکت کند.

وی افزود: موضوع مسکن هم از دیگر موضوعاتی است که باید موردتوجه قرار گیرد، همچنین آموزش، بازارها، دانشگاه‌ها و سایر زیرساخت‌های موردنیاز باید در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گیرد.

حجت‌الاسلام علیدادی با اشاره به دوران فعالیت مونسان در کیش گفت: او را در طول سال‌هایی که در کیش فعالیت داشت فردی فعال، پرتلاش، نجیب و بااخلاق دیدم، عامل موفقیت او در طول این سال‌ها، تعامل بود، چراکه در سال‌هایی که در جزیره فعالیت داشت اهل تعامل بود، ویژگی دوم دکتر مونسان توجه او به زیرساخت‌ها بود به‌طوری‌که می‌توان دوران او را دوران زیرساخت‌محور در کیش دانست.

امام جمعه کیش در پایان سخنان خود با تمجید از شخصیت دکتر انصاری لاری گفت: روزی که اسم دکتر انصاری لاری اعلام شد در رابطه با شخصیت ایشان مطالعه کردم ، ایشان شخصیتی اندیشمند، خوش فهم، اهل تعامل و انسانی شریف است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.