الزام همکاری اعضا ستاد راهبردی برای پوشش بیمه جامعه روستایی و عشایری

خبرپارسی – استاندار فارس گفت: برای تحت پوشش قرار گرفتن جامعه ی روستایی و عشایری تمامی فرمانداران، بخشداران، دهیاران و دستگاه های عضو ستاد راهبردی ملکف به همکاری هستند.

به گزارش روابط عمومی بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، استاندار فارس در دیدار با کمالی مدیر فارس ضمن تبریک پانزدهمین سال تاسیس صندوق و هفته ی تامین اجتماعی گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فقط نام عشایر را به دنبال خود یدک نمی کشد و انصافا خدمات ارزنده ای را به قشر محروم و زحمتکش عشایر ارائه می دهد.

رحیمی درادامه تصریح کرد: حفظ شان و کرامت انسانی و تامین آینده ی زندگی روستاییان و عشایر یک کار بسیار نیک و عمل خدا پسندانه ای است و مطمئن باشید اگر یک نفر از روستاییان و عشایر را بیمه کنید آخرت خود را تضمین کرده اید.

در ادامه استاندار فارس ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت های مجموعه ی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان فارس گفت: برای تحت پوشش قرار گرفتن جامعه ی روستایی و عشایری تمامی فرمانداران، بخشداران، دهیاران و دستگاه های عضو ستاد راهبردی ملکف به همکاری هستند و از مدیرکل دفتر امور روستایی خواست تا فعالیت دهیاران را در خصوص اطلاع رسانی و جذب روستاییان رصد کند و بصورت ماهانه گزارش عملکرد را به دفتر استاندار ارائه دهد.

سپس کمالی ضمن تشکر از حمایت های خالصانه ی استاندار فارس، تشکر و قدردانی مدیرعامل و معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بابت همکاری مجموعه ی استانداری با دفتر فارس به ایشان ابلاغ کرد و لوح تقدیر ارسالی از طرف مدیرعامل را به ایشان اهدا کرد .

درپایان کمالی جهت هماهنگی های بیشتر در خصوص همکاری بیش از پیش فرمانداران با رضایی مدیرکل سیاسی نشست جداگانه ای داشت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.