الزام برنامه ریزی دقیق اقتصادی برای دوران بعد از کرونا

خبرپارسی – رئیس کمیسیون انرژی، محیط زیست، پتروشیمی و صنایع پالایشی اتاق بازرگانی فارس گفت: باید برای دوران بعد از کرونا و کاهش آسیب های ناشی از وجود این بیماری، برنامه ریزی دقیق اقتصادی داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی فارس، نادر طیبی در جلسه کمیسیون انرژی، محیط زیست، پتروشیمی و صنایع پالایشی که با حضور اعضای آن با دستور کار تدوین برنامه های سال ۹۹ این کمیسیون برگزار شد، بیان کرد: بیماری کرونا از دو جهت سلامت و معیشت بر جوامع مختلف تاثیرگذاشته است که بخش اقتصاد به ویژه کسب و کارهای خرد از مهمترین بخش های تاثیر پذیر ناشی از این بیماری است که به واسطه آن افراد و یا واحدهای تولیدی زیادی آسیب دیده اند.

وی افزود: ما در این کمیسیون باید ضمن بررسی و تحلیل شرایط موجود راهکارهایی برای کاهش آسیب های ناشی از بیماری کرونا در خصوص واحدهای صنعتی و تولیدی، کارگران و افراد بیکار شده ارائه دهیم.

طیبی اظهارداشت: زمان مشخصی برای از بین رفتن بیماری کووید ۱۹ مشخص نیست گفت: امور جاری به ویژه مباحث اقتصادی باید با در نظر گرفتن شرایط حساس در هر بخش انجام شود چراکه نمی توان کسب و کارها تعطیل شود.

وی اضافه کرد: التهاب های به وجود آمده از شیوع بیماری کرونا در جهان آسیب جدی به حوزه انرژی وارد کرده و نکته حائز اهمیت این است که باید برای آینده فعالیت در حوزه انرژی رویکردهای جدید را در نظر گرفت.

در این جلسه روسای کمیته های تخصصی زیر مجموعه این کمیسیون نظرات و برنامه های مربوط به حوزه عملکردی خود را ارائه کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.