افشای یک باند کلاهبردار اینترنتی

خبرپارسی –  باند تبهکار اینترنتی که با شیوه منتصب کردن خود به یکی از نهادهای انقلابی اقدام به کلاهبرداری می کرد توسط پلیس فتتا و روشنگری و کمک رسانه ها افشا شد .

گروه متقلب www.Aitrades.com و همچنین Exchange.Aitrades.com که با ارائه کوین تقلبی با نام ATC منتصب به افراد مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله آقای ش- ا ساکن آمریکا و فعال در رسانه های معاند، که پیش از این با هوشیاری پلیس فتای کشور شناسایی و فیلتر شده بود و با نرم افزارهای فیلتر شکن موجود در بازار به فعالیت و کلاهبرداری خود ادامه می داد، با کمک رسانه های کشور، با پوشش خبری مناسب در سطح کشور نقاب از چهره‌ی خلافکاران اینترنتی برداشته شد و این پروژه با شکست مواجه شد.

شگرد اصلی این باند کلاهبردار و تبهکار بین‌المللی چنین بوده که خود را وابسته به سازمان  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی میکرده‌اند .

مشخصا شخصی با نام س-ح-ع و با سو استفاده از نام این ارگان مهم و حیاتی کشور اقدام به پولشویی و کلاهبرداری می کردند.

 یکی از سران اصلی و فعال این سیستم کلاهبردار به نام ع-ن و م-ن که در کشور قطر به سر میبرند و فرد دیکر به نام م-م که ساکن ترکیه هست و هم اکنون پیگیری جهت دستگیری سران و سر شاخه های این کلاهبرداری در داخل و خارج از کشور از جمله با پیگیری دستگاههای قضایی، اجرایی و قدرتمند کشور در حال اجرا است.

اکنون این گروه تبهکار با ایجاد و راه اندازی یک سایت قمار و شرطبندی به آدرس www.betvest.net که ترکیبی از شرکت‌های نت ورک، هرمی و قمار جهت اخلال در نظام اقتصادی و خروج کلان ارز توسط شخصی که خود را گاد فادر و منتصب به سپاه پاسداران می نامد راه دیگری را برای مکیدن خون هموطنان عزیزمان برگزیده است که البته این موضوع نیز از چشمان پلیس فتای کشور و رسانه های جمهوری اسلامی دور نخواهد ماند و به زودی شاهد ناکامی و انهدام این سایت کلاهبردار و انقراض باند تبهکار خواهیم بود.

خبرنگار: محمود شبان سروستانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.