افتتاح ۱۸ پرو‍ژه در لامرد و مهر در هفته دولت

خبرپارسی – مدیرکل ورزش و جوانان فارس از افتتاح همزمان ۱۷ پروژه ورزشی همزمان با هفته دولت در لامردو مهر خبرداد .
حیدرعلی کامیاب که در حاشیه بازدیدازپروژه های عمرانی جنوب فارس سخن می گفت، این ۱۸ پروژه را شامل زمین های چمن مصنوعی مینی فوتبال و سالن های ورزشی عنوان کرد وافزود: تأمین و تقویت زیرساخت‌های ورزشی درشهرستان ها و مناظق کم برخوردار از سیاست های وزارت ورزش و جوانان است.
دبیر شورای عالی ورزش استان فارس جنوب فارس را منطقه ای سرشار ازاستعدادهای ناب ورزشی در رشته های مختلف دانست و گفت: توجه به ورزش همگانی و توسعه زیر ساخت های آن می تواندزمینه معرفی استعدادهای نوجوانان و جوانان را به ورزش قهرمانی فراهم سازد.
کامیاب تقویت ورزش های همگانی و قهرمانی، توسعه زیرساخت ها، توجه به ورزش بانوان، معلولین و جانبازان را از برنامه های راهبردی اداره کل ورزش و جوانان در در سطح استان عنوان کرد و گفت: نخستین گام ما در جهت پیشرفت ورزش استان، استفاده از ورزشکاران توانمند شهرستانی در بازی های آسیایی و المپیک است که که تامین زیرساخت های ورزشی درشهرستان ها و روستاها می تواند زمینه شناسایی جوانان مستعد و علاقمند در حوزه ورزش را فراهم کند.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس از ۱۰ زمین چمن مصنوعی در لامرد و ۷ زمین چمن مصنوعی در شهرستان مُهر و سالن ورزشی چاه کوربه عنوان پروژه هایی که در هفته دولت سالجاری به بهره برداری می رسندیادکردو افزود:زیرسازی زمین های چمن مصنوعی مینی فوتبال در لامرد انجام شده است و با برنامه ریزی انجام شده  چمن مربوط به همه ی زمین ها در نیمه مردادماه نصب می شود و شاهد افتتاح آنها در هفته دولت باشیم.
وی ادامه داد: سالن چاه کور در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد و اعتباری از محل اعتبارات نفت و گاز و ارزش افزوده برای سالن های ورزشی کمالی و شهدای رمضان پیش بینی شده است که این دو سالن هم در دهه مبارک فجر یا زودتر به بهره برداری می رسد.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس بیان کرد: پروژه مجموعه ورزشی منطقه عملیاتی پارسیان در لامرد که ۱۰ سال متوقف شده بود و با اعتباری حدود ۱۰ میلیارد تومان در حال تکمیل است .
کامیاب بابیان اینکه این پروژه نیاز به تخریب و بازسازی داشت افزود: عملیات تخریب به پایان رسیده است و پروژه طبق برنامه زمانبندی در حال انجام است .
وی افزود: استخر این پروژه آرماتوربندی شده و عملیات عمرانی در سالن ورزشی آن در حال انجام و مصالح مورد نیاز پروژه تاحدودی در محل پروژه استقرار یافته است.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس افزود: از امروز شاهد پیشرفت پروژه مجموعه ورزشی تابناک خواهیم بود و امیدواریم که این پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد.
به اعتقاد وی  این مجموعه ورزشی می تواند بسیاری از رشته های ورزشی را پشتیبانی کرده و خدمات بسیار خوبی به سازمانهای مردم نهاد ارائه دهد.
کامیاب دربخش دیگری ازصحبت هایش گفت: پیمانکار پروژه مجموعه شهدای صنعت نفت شهرستان مهر مشخص شده و تجهیز کارگاه تا هفته آینده انجام می گیرد .
وی با بیان اینکه مدت زمان انجام این  پروژه ۱۸ ماه است افزود: فازاول آن شامل سالن بانوان، جاده سلامت، استخر سرپوشیده و یک سالن چند منظوره برای مسابقات است.
کامیاب گفت: هزینه فازنخست این پروژه  جمعا حدود ۱۰ میلیارد تومان وامیدواریم این پروژه مطابق برنامه زمانبندی ساخته شود.
وی گفت: دو چمن مصنوعی در گله دار و علامرودشت با مشارکت شهرداری و پیگیری های نماینده محترم لامرد و مهر درحال ساخت می باشد که این دو پروژه نیزامسال افتتاح خواهد شد.
دراین بازدید فرماندار لامرد، معاون فرماندار لامرد، رئیس اداره ورزش و جوانان لامرد، مسئولان دفتر نماینده در لامرد و مهر مدیرکل ورزش و جوانان فارس را همراهی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.