افتتاحیه عکس‌بافته‌های بازار وکیل فردا برگزار می‌شود

بازار وکیل

بازار وکیل

خبرپارسی – افتتاحیه عکس‌بافته‌های بازار وکیل به کوشش نوید عطروش فردا در گالری وصال شیراز برگزار می‌شود.

این نمایشگاه شامل تعدادی پترن از بازار وکیل است و در حاشیه آن ویدیو آرتی با عنوان نقش های اکنون اکران میشود که قسمتی از آن در در کانال تلگرامی و مجله فرهنگی اورسی منتشر خواهد شد. عطروش در توضیح این نمایشگاه گفت:بازار هر شهر، رنگ و عطر خودش را دارد. منحصر به فرد است و از دل سالیان سال نشات می‌گیرد. رنگ مردم و عطر شهر را دارد. شخصیتی که حاصل سالها تغییر و تبدیل است و امروز شاید زیباترین خودش باشد. اما بازار شیراز برای من سرشار از رنگ است درست مانند آسمان شهر که آبی‌تر از هر آسمان دیگریست.

بازار وکیل
بازار وکیل

این نمایشگاه از پنجم تا بیستم شهریورماه در محل گالری وصال شیراز واقع در خیابان انقلاب اسلامی، چهارراه پارامونت (۱۴ خرداد) دائر خواهد بود. مراسم افتتاحیه نیز ساعت ۱۸ فردا پنجم شهریور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرپارسی بازار شیراز یا همان بازار وکیل یکی از زیباترین بازارهای ایران است که در کنار مسجد و حمام وکیل به دستور کریم خان زند در شرق میدان شهرداری شیراز ساخته شد.
راسته غربی چهارسوق (محل تقاطع دو رشته تاق بزرگ را چهار سوق می‌نامند) دارای ۱۰ جفت مغازه است و در قدیم به نام بازار«ترکش‌دوزها» معروف بوده اما در حال حاضر مرکز فروش انواع فرش‌های نفیس ایرانی است.

گالری وصال بر روی نقشه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.